سرور مجازی
رمز ارز

شبکه اصلی سولانا برای برای حل مشکل ازدحام به‌روز شد! تأثیر آن بر قیمت SOL چه بود؟

شبکه اصلی سولانا برای برای حل مشکل ازدحام به‌روز شد! تأثیر آن بر قیمت SOL چه بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، تیم سولانا برای رفع مشکلات ازدحام در این شبکه که اخیرا با آن روبرو بوده، یک به‌روزرسانی‌ را برای نسخه بتای شبکه اصلی ارائه کرده است.

در پی افازیش مشکلات ازدحام در شبکه، ۷۵ درصد تراکنش‌ها دچار تاخیر یا شکست شده و این موضوع باعث کاهش قیمت توکن‌های اکوسیستم سولانا و منفی شدن احساسات کاربران شده بود.

سولانا با انتشار توییتی در تاریخ ۱۵ آوریل، از انتشار نسخه ۱.۱۷.۳۱ شبکه اصلی خبر داد. اعتبارسنج‌های شبکه باید برای جلوگیری از مشکلات بیشتر، هر چه سریع‌تر این به‌روزرسانی را نصب کنند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت توسعه‌دهنده آنزا (Anza) که در زمینه توسعه شبکه سولانا فعالیت می‌کند، نسخه ۱.۱۸.۱۱ را هم در نسخه توسعه شبکه (devnet) مستقر کرده است. این به‌روز‌رسانی مشکلات ازدحام مکرر در زنجیره سولانا را به شیوه‌ای کارآمدتر برطرف می‌کند.

به دنبال انتشار این به‌روز‌رسانی، قیمت رمزارز SOL طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷.۷ درصد افزایش یافته و به ۱۵۴.۱۵ دلار رسیده است. از طرفی، حجم معاملات این ارز دیجیتال نزدیک به ۴۰ درصد کاهش یافته و اکنون حدود ۶ میلیارد دلار است.

در این میان، سود باز قراردادهای آتی سولانا در ۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد و در یک ساعت بیش از ۳ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده فعالیت گسترده معامله‌گران در بازار مشتقات این رمزارز است.

طبق داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass)، کل سود باز قراردادهای آتی SOL در صرافی‌ها به ۲.۱۴ میلیارد دلار افزایش یافته است.

علاوه بر این‌ها، پلتفرم لوک‌آن‌چین (Lookonchain) هم گزارش داده که نهنگ‌ها نزدیک به ۳ میلیون دلار سولانا را به منظور خرید میم کوین‌های MEW و SLERF این شبکه، از صرافی بایننس خارج کرده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا