سرور مجازی
رمز ارز

وام‌دهنده رمزارزی بلاک‌فای از ورشکستگی خارج شد! برداشت وجوه چه زمانی فعال می‌شود؟

وام‌دهنده رمزارزی بلاک‌فای از ورشکستگی خارج شد! برداشت وجوه چه زمانی فعال می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم وام‌دهنده رمزارزی بلاک‌فای (BlockFi) از ورشکستگی خارج شده و آماده است تا بخشی از وجوه طلبکاران خود را بازپرداخت کند.

بر اساس اطلاعیه‌ای که روز گذشته منتشر شد، گزینه برداشت‌ «در حال حاضر برای تقریباً همه مشتریان کیف پول در دسترس است» و مشتریان حساب بهره و وام بلاک‌فای نیز می‌توانند در اوایل سال ۲۰۲۴، بخشی از دارایی‌های خود را برداشت کنند.

خروج بلاک‌فای از ورشکستگی به این معنی است که این پروژه اکنون می‌تواند برای بازیابی دارایی‌هایی که شرکت‌های دیگر به آن بدهکار هستند، تلاش کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

از جمله این شرکت‌ها می‌توان به تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) و صرافی FTX اشاره کرد. این شرکت همچنین می‌تواند به توزیع دارایی‌ها بین طلبکاران خود و رسیدگی به مطالباتش ادامه دهد.

به گفته تیم بلاک‌فای، توزیع‌های بیشتری بعد از این مرحله انجام خواهد شد، اما میزان وجوه توزیع‌شده به موفقیت این پروژه در دعاوی ورشکستگی FTX و عوامل دیگر بستگی دارد.

بلاک‌فای یک پلتفرم وام‌دهی رمزارزی است که برای اولین بار در اواسط سال ۲۰۲۲، به دلیل سقوط استیبل کوین ترا با مشکلات نقدینگی مواجه شد.

در آن زمان، FTX اعلام کرد که یک خط اعتباری ۴۰۰ میلیون دلاری به بلاک‌فای می‌دهد. اما این صرافی خود در ماه نوامبر همان سال ورشکست شد و بلاک‌فای نیز همراه با آن سقوط کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا