سرور مجازی
رمز ارز

نقش پررنگ ریدیوم در بازار میم‌کوین‌های سولانا! قیمت RAY به صعود ادامه می‌دهد؟

نقش پررنگ ریدیوم در بازار میم‌کوین‌های سولانا! قیمت RAY به صعود ادامه می‌دهد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) فعال در بلاکچین سولانا اخیراً از ۱ میلیارد دلار فراتر رفته است. این افزایش قابل توجه نسبت به میانگین هفته گذشته که کمتر از یک میلیارد دلار بود، عمدتاً ناشی از افزایش علاقه کاربران به پروژه‌های میم‌کوین این اکوسیستم است.

افزایش حجم معاملات DEXهای سولانا، همزمان با افزایش توجه نهاد‌های نظارتی به حوزه دیفای (DeFi) صورت گرفته است. شایان ذکر است، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اخیراً اخطار ولز (Wells notice) را برای پلتفرم یونی‌سواپ (Uniswap) صادر کرده است.

این موضوع، نشان‌دهنده سخت‌تر شدن مقررات در مورد فعالیت‌های دیفای است که می‌تواند بر چشم‌انداز عملیاتی پلتفرم‌های غیرمتمرکز تأثیر بگذارد. با وجود این مشکلات نظارتی، پروژه‌های میم‌کوین به رشد خود ادامه داده و حجم معاملات قابل‌توجهی را در صرافی‌های غیرمتمرکز سولانا به ثبت رسانده‌اند.

Ramzarzخرید سریع RAY!
با یک کلیک ریدیوم (RAY) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید RAY

در این میان، ریدیوم (Raydium)، یک صرافی‌ غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا، نقش قابل‌توجهی در افزایش حجم معاملات داشته و در حال تثبیت نقش خود در این اکوسیستم است.

در راستای عملکرد چشمگیر این صرافی، قیمت توکن RAY نیز طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش یافته و به ۱.۶۵ دلار رسیده است. با این حال، حجم معاملات این توکن کاهشی ۱۴ درصدی داشته است.

افزایش حجم معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز سولانا، به ویژه در زمینه میم‌کوین‌ها، منعکس‌کننده چشم‌انداز پویا و در حال تحول بازار ارزهای دیجیتال است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا