سرور مجازی
رمز ارز

پیشتازی گربه سولانا در بازار میم‌کوین‌ها؛ قیمت MEW در یک روز دو برابر شد!

پیشتازی گربه سولانا در بازار میم‌کوین‌ها؛ قیمت MEW در یک روز دو برابر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته با افت شدیدی مواجه شد و در نتیجه، قیمت رمزارزهای اصلی مانند بیت‌کوین و اتریوم به میزان قابل‌توجهی کاهش یافت.

بخش میم‌کوین‌ها نیز تحت تاثیر این افت قرار گرفت و بسیاری از آن‌ها مانند دوج کوین، شیبا اینو، داگ ویف هت و پپه در یک هفته اخیر کاهش‌های دو رقمی را تجربه کردند.

با این حال، امروز ۱۵ آوریل، روند بازار رمزارزها تغییر کرده و ارزش بازار بخش میم‌کوین‌ها در حال نزدیک شدن به ۵۵ میلیارد دلار است.

Ramzarzخرید سریع MEW!
با یک کلیک میو (MEW) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید MEW

در این میان، یک میم‌کوین بر بستر سولانا با نام کت این اِ داگز ورلد (Cats in a Dogs World) با نماد اختصاری میو (MEW) عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته و با افزایش ۱۰۶ درصدی قیمت خود در یک روز، پیشتاز بخش میم‌کوین‌ها شده است. در حال حاضر، ارزش بازار میو از ۵۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است.this-trending-solana-meme-coin-explodes-by-100-daily-amid-overall-market-recovery-details-

همزمان با افزایش قیمت میو، فعالیت نهنگ‌ها در بازار این رمزارز نیز افزایش یافته است. بر اساس داده‌های پلتفرم Lookonchain، یک نهنگ بیش از ۱.۵ میلیون دلار از بایننس برداشت و تقریبا ۴۸۰ میلیون توکن میو با قیمت متوسط ۰.۰۰۳۲ دلار خریداری کرد.

علاوه بر این، صرافی رمزارزی OKX هم امروز و در بحبوحه افزایش هیجان فعالان بازار نسبت به میم‌کوین‌ها، معاملات اسپات میو و داگ ‌ویف ‌هت (WIF) را لیست کرده است.

معامله‌گران این صرافی اکنون می‌توانند با پرداخت تتر (USDT)، این دو توکن را در OKX خریداری کنند. این اقدام صرافی OKX نیز در افزایش قیمت میو تاثیر مثبتی داشته است.

یکی دیگر از میم‌کوین‌های موفق امروز، سلرف (SLERF) است که آن هم بر بستر بلاکچین سولانا ساخته شده است. قیمت این توکن حدود ۳۷ درصد افزایش یافته و ارزش بازار آن از ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است.

فعالیت نهنگ‌ها در بازار سلرف نیز مشاهده شده است. بر اساس گزارش پلتفرم LookOnChain، یک نهنگ امروز ۴ میلیون سلرف را به ارزش تقریبی ۱.۳ میلیون دلار خریداری کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا