سرور مجازی
رمز ارز

بلک‌راک همکاری با هدرا را تکذیب کرد؛ روند افزایشی HBAR معکوس شد!

بلک‌راک همکاری با هدرا را تکذیب کرد؛ روند افزایشی HBAR معکوس شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بلک راک هر گونه ارتباط تجاری و همکاری با هدرا هشگراف را تکذیب کرد و به دنبال آن، ارزش توکن HBAR این شبکه با کاهش ۳۲.۸ درصدی روبرو شد.

سخنگوی بلک راک اعلام کرده که این شرکت مستقیما در تصمیم شرکت‌های آرچاکس (Archex) و اونرا (Ounra) برای توکنیزه کردن سهام صندوق سرمایه‌گذاری بازار پول ICS US Treasury در شبکه هدرا دخیل نبوده و هیچ ارتباط تجاری با هدرا ندارد.

بنیاد هدرا هشگراف پیش‌تر خبری را منتشر کرد که باعث ایجاد اشتباه در بازار شد. این خبر حاکی از آن بود که شرکت‌های بلاکچين آرچاکس و اونرا اقدام به توکنیزه کردن سهام یکی از صندوق‌های بلک راک روی شبکه هدرا کرده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

انتشار این خبر باعث شد تا قیمت توکن HBAR شبکه هدرا با رشدی بیش از ۱۰۰ درصدی روبرو شود. با این حال، بعد از تکذیب این موضوع توسط بلک راک، قیمت HBAR طی ۲۴ ساعت گذشته با ریزش بیش از ۳۰ درصدی روبرو شده و از ۰.۱۷۶ دلار به ۰.۱۱۳ دلار سقوط کرده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم CoinGecko، علی‌رغم افزایش قیمت کوتاه مدتی که در ابتدای هفته برای HBAR رخ داد، این توکن همچنان با کاهشی بیش از ۷۸ درصدی نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود (۰.۵۷ دلار که در سپتامبر ۲۰۲۱ ثبت شده) روبرو است.

شایان ذکر است که مدیرعامل شرکت آرچاکس، گراهام رودفورد، بعدا توضیحاتی را ارائه کرد. وی اعلام کرد که تصمیم برای توکنیزه کردن سهام صندوق بلک راک روی شبکه هدرا، توسط شرکت او گرفته شده است.

با این حال، رودفورد تایید کرد که بلک راک از اقدام شرکت آرچاکس برای توکنیزه کردن سهام این صندوق آگاه بوده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا