سرور مجازی
رمز ارز

سقوط قیمت سویی به پایین‌ترین سطح تاریخی! ادعای دستکاری در بازار صحت دارد؟

سقوط قیمت سویی به پایین‌ترین سطح تاریخی! ادعای دستکاری در بازار صحت دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال سویی (SUI)، توکن بومی بلاکچین اثبات سهام (PoS) سویی، با افت قابل‌توجهی در ۲۴ ساعت گذشته روبرو شد و به پایین‌ترین سطح تاریخی خود در ۰٫۳۶۷ دلار سقوط کرد.sui-hits-all-time-low-foundation-addresses-unfounded-claims-about-token-manipulationسویی که در ماه می امسال راه‌اندازی شد، خود را به عنوان «اولین بلاکچین لایه اول در نوع خود و پلتفرمی برای قراردادهای هوشمند» توصیف می‌کند که «کاملا از صفر و با هدف دسترسی مالکیت دارایی‌های دیجیتال برای همه، طراحی و ساخته شده است.»

در این شبکه، از توکن SUI برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها، استیکینگ و مدیریت شبکه، استفاده می‌شود. به گفته این بنیاد، نیمی از عرضه توکن‌ها، که سقف آن ۱۰ میلیارد واحد است، به صندوقی اختصاص داده شده که توسط بنیاد سویی مدیریت می‌شود، و بقیه توکن‌ها بین مشارکت‌کنندگان اولیه، سرمایه‌گذاران و غیره، توزیع می‌شود.

مارپیچ نزولی توکن SUI در بحبوحه انتشار گزارش‌هایی مبنی بر دستکاری بنیاد سویی در عرضه این توکن آغاز شد. البته بنیاد سویی در بیانیه‌ای این اتهامات را رد کرده و آنها را «بیانات بی‌اساس و نادرست درباره عرضه توکن SUI» توصیف کرده است.

به گفته این تیم، برخلاف حدس‌ و گمان‌های اخیر، پس از توزیع‌ اولیه، «هرگز هیچ‌گونه فروش توکن SUI توسط بنیاد صورت نگرفته است.»

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

ادعاهای مربوط به دستکاری بازار پس از آن مطرح شد که مین بیونگ دئوک، نماینده حزب دموکرات کره، روز سه‌شنبه گفت که بنیاد سویی از ذخایر قفل‌شده توکن SUI از طریق استیکینگ، برای کسب سود شخصی بهره‌برداری کرده و با فروش آنها، عرضه در گردش این رمزارز در بازار را افزایش داده است.

مین در ابتدا به این واقعیت اشاره کرد که قیمت توکن SUI طی پنج ماه پس از لیست شدن در صرافی‌های بزرگ، بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا