سرور مجازی
فضای مجازی

نحوه نمایش توئیت‌های جاسازی شده پس از ویرایش مشخص شد

یکی از مورد انتظارترین ویژگی‌های توئیتر دکمه ویرایش است که هنوز در حال توسعه است. اما به لطف محقق برنامه، جین منچون وانگ، ما ایده‌ای در مورد چگونگی انجام ویرایش‌های توئیت‌های جاسازی شده در یک وب سایت داریم. اگر یک توئیت پس از جاسازی در یک وب سایت (مثلاً در یک مقاله خبری) ویرایش شود، توئیت جاسازی شده همچنان متن قدیمی را نمایش می‌دهد، اما شامل پیوندی به نسخه جدیدتر است.

توئیت‌های تعبیه‌شده ویرایش شده، متن “نسخه جدیدی از این توئیت وجود دارد” را نمایش می‌دهند و به کاربران گزینه‌ای برای کلیک کردن و خواندن متن جدید ارائه می‌دهند.

به نظر می‌رسد چنین طراحی شفافیت بیشتری نسبت به نمایش متن جدید ارائه می‌دهد. اما این که توئیتر به کاربران اجازه ویرایش توئیت‌ها را می‌دهد، پیشرفت بازیگران بد را آسان‌تر می‌کند.

جین منچون وانگ در این باره در توئیتی می‌گوید: “وقتی سایتی توئیتی را جاسازی می‌کند و آن توئیت ویرایش می‌شود، به جای نسخه قبلی نسخه جدید نشان داده نمی‌شود، در عوض نشان داده می‌شود که یک نسخه جدید از آن وجود دارد.

نحوه نمایش توئیت‌های جاسازی شده

تنها چند ماه از تایید توئیتر می‌گذرد که اعلام کرد ویژگی دکمه ویرایش در حال توسعه است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا کاربران این قابلیت را در عمل ببینند و از آن استفاده کنند.


بیشتر بخوانید

  • آزمایش اضافه کردن چهار فایل رسانه‌ای به یک توئیت

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا