سرور مجازی
رمز ارز

صعود قیمت SHIB با وجود رکود بازار؛ شیباریوم برای یک هاردفورک بزرگ آماده می‌شود!

صعود قیمت SHIB با وجود رکود بازار؛ شیباریوم برای یک هاردفورک بزرگ آماده می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو (SHIB) فاش کرده که برای یک هاردفورک جدید آماده می‌شود؛ بیانیه‌ای که قیمت SHIB را دوباره در یک مسیر صعودی قرار داده است.
طبق گزارش‌ها، تیم شیبا قصد دارد یک هاردفورک را روی راه‌حل لایه دوم شیباریوم، به عنوان بخشی از ارتقای تحول‌آفرین اکوسیستم خود، اجرا کند. این هاردفورک قرار است در تاریخ ۲ می اجرا شود که طی آن، چند ویژگی‌ حیاتی برای بهبود تجربه کاربری در پروتکل معرفی خواهد شد، از جمله: سریع‌تر شدن زمان پردازش بلاک و کارمزدهای قابل پیش‌بینی‌تر و منصفانه‌تر. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این ارتقا، به توانمندسازی جامعه توسعه‌دهندگان و نوآوران شیبا نیز کمک کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

برای هر پروتکل رمزارزی، دستیابی به امنیت بالا، افزایش مقیاس‌پذیری و سازگاری برای حفظ اعتماد و اطمینان کاربران، امری ضروری است. با درک این اصول، هاردفورک آتی شیباریوم در کل «بهبود امنیت و ثبات شبکه شیبا» را هدف قرار خواهد داد.
انتشار اخبار مربوط به هاردفورک شیباریوم، تاثیر مثبتی بر قیمت میم کوین محبوب شیبا نیز داشته است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت شیبا در ۲۴ ساعت گذشته، ۳٫۲ درصد افزایش یافته و به ۰٫۰۰۰۰۲۶ دلار رسیده است.
گزارش‌های دیگر نیز حاکی از آنند که نرخ سوزاندن توکن SHIB در تاریخ ۲۵ آوریل بیش از ۲ هزار درصد افزایش یافته است. این موضوع نیز به نوبه خود، احساس خوش‌بینی‌ نسبت به بهبود احتمالی قیمت SHIB در بحبوحه افت اخیر بازار را تقویت می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا