سرور مجازی
رمز ارز

سرمایه‌گذار معروف فرمول واقعی ثروتمند شدن را فاش کرد!

سرمایه‌گذار معروف فرمول واقعی ثروتمند شدن را فاش کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رابرت کیوساکی، کارشناس معروف مالی و نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر بی‌پول»، هفته جدید را با ارائه پیامی قابل تامل آغاز کرد که دنیای مالی را به هیجان آورده است.

در توییت اخیر کیوساکی، این کارآفرین باتجربه که شخصاً موفقیت‌ها و شکست‌های زیادی را تجربه کرد، بینش‌هایی را در مورد چگونگی تبدیل ناملایمات به توانمندسازی شخصی به اشتراک گذاشت.

دیدگاه کیوساکی در مورد ابزارهای ثروت‌ساز در طول سال‌ها به خوبی مستند شده است. او مدت‌هاست که از فلزات گران‌بهایی مانند طلا و نقره حمایت می‌کند که به دلیل پایداری تاریخی خود، اغلب از آنها به عنوان پول خدا یاد می‌کند. با این حال، چیزی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده، علاقه فزاینده او به بیت کوین (BTC) است. جالب است بدانید که کیوساکی بیت کوین را پول مردم می‌نامد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

این استاد مالی پیش‌بینی‌های جسورانه‌ای را برای ارزش آتی بیت ‌کوین ارائه کرده است، که نشان می‌دهد ممکن است این ارز دیجیتال در سال آینده به ۱۲۰ هزار دلار، و تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰ هزار دلار برسد.

این پیش‌بینی‌ها ارتباط نزدیکی با نگرانی‌های او در مورد چاپ گسترده پول انجام‌شده توسط فدرال رزرو، بانک مرکزی آمریکا دارد؛ که سؤالات مهمی را در مورد ثبات بلندمدت ارزهای سنتی، به ‌ویژه دلار آمریکا ایجاد کرده است.

کیوساکی تاکید می‌کند که در صورت رکود در بازارهای مالی سنتی، قیمت فلزات گران‌بها مانند طلا و نقره ممکن است افزایش قابل توجهی را تجربه کند. علاوه بر این، اگر اقتصادهای جهانی با شرایط چالش‌برانگیزی مواجه شوند، او قاطعانه بر این باور است که بیت کوین به طور بالقوه می‌تواند به ارتفاعات بی‌سابقه قیمتی، حتی به ۱ میلیون دلار برسد.

بینش قابل تأمل رابرت کیوساکی در مورد خلق ثروت، همراه با موضع در حال تحول او در مورد بیت کوین، توجه دنبال‌کنندگان او در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. پیام او به عنوان زنگ خطری برای افراد عمل می‌کند تا در شرایط نامطمئن اقتصادی امروز، در راهبردهای مالی خود تجدید نظر کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا