سرور مجازی
رمز ارز

مشکلات نظارتی بایننس دامن BNB را هم گرفت! منتظر کاهش بیشتر قیمت باشیم؟

مشکلات نظارتی بایننس دامن BNB را هم گرفت! منتظر کاهش بیشتر قیمت باشیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بررسی‎های اخیر نشان می‌دهند که بایننس کوین (BNB)، موفق به کسب بالاترین حجم هفتگی خود در ۲۴ ساعت گذشته شده است. این ممکن است توجیه کند که چرا قیمت به روند صعودی خود ادامه می‌دهد، اگرچه کمبود انگیزه در میان گاوهای بایننس کوین نشان از عدم تمایل به فعالیت بیشتر یا انجام معاملات بزرگ‌ در میان آنها دارد.

دارندگان بایننس کوین با توجه مشکلات مداوم بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و شعبه بایننس ایالات متحده احتیاط را در پیش‌گرفته‌اند. علاوه بر این، اخیراً این صرافی رمزارزی تعدادی از مدیران اجرایی خود را از دست داده است.

مدیرعامل شعبه بایننس ایالات متحده، رئیس دپارتمان حقوقی و مسئول ارشد ریسک، مدیران اجرایی‌ای بودند که اخیراً استعفا دادند. این استعفاها در زمانی گزارش شدند که شعبه بایننس در ایالات متحده روزهای پرفراز و نشیبی را تجربه می‌کرد. فشار و نظارت بیشتر از سوی SEC وضعیت را وخیم‌تر کرده است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

معامله‌گران بایننس کوین اکنون نگران هستند که مشکلات ذکرشده ممکن است بر روی عملکرد این ارز دیجیتال تاثیر منفی داشته باشد. داده‌های آنچین نیز تایید می‌کنند که اعتماد دارندگان بایننس کوین از زمان اوج خود در 12 سپتامبر در حال کاهش بوده است. شاخص احساسات وزنی در زمان نوشتن این خبر در پایین‌ترین حد هفتگی خود قرار دارد.bnb-holder-caution-sec-binanc

با در نظر گرفتن تمام موارد بالا، سوال اصلی این است که آیا دارندگان و معامله‌گران بایننس کوین در معرض خطر کاهش قیمت هستند یا خیر. پاسخ کوتاه این است که در واقع، این موارد تبلیغات منفی هستند که می‌تواند تقاضای غالب پیرامون بایننس کوین را از بین ببرد.bnb-holder-caution-sec-binanc

شرایط فعلی بایننس کوین یادآور این است که چگونه ریپل (XRP) قبل از مشخص شدن حکم دادگاه با کاهش در تقاضای خود مواجه شده بود. شاید بزرگترین چالش در حال حاضر این باشد که اگر بایننس نتواند الزامات SEC را برآورده کند، مبارزات بایننس ممکن است منجر به خروج از بازار ایالات متحده شود.

نبرد طولانی بین بایننس ایالات متحده و SEC تأثیر منفی بر بایننس کوین داشته است. به عنوان مثال، حجم معاملات برای بایننس کوین از 10 میلیارد دلار به زیر 20 میلیون دلار کاهش یافته است. این نشان‌دهنده تغییری است که اکنون در قبال این ارز رخ داده که نشان می‌دهد اکثر کاربران مستقر در ایالات متحده، دیگر تمایلی برای استفاده از بایننس ندارند.

اگر شعبه ایالات متحده بایننس دچار مشکل شود، هنوز نسخه جهانی صرافی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. با این حال، تأثیر آن احتمالاً شدید خواهد بود. به عنوان مثال، هزاران شغل از بین خواهد رفت. اما این احتمال نیز وجود دارد که بایننس از وضعیت فعلی خود با موفقیت عبور کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا