سرور مجازی
رمز ارز

تحلیلی بر پولکادات محبوب، آیا فرصت برای رشد بیشتر وجود دارد؟

تحلیلی بر پولکادات محبوب، آیا فرصت برای رشد بیشتر وجود دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رمزارز پولکادات (DOT) مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، 30 روز چالش‌برانگیز را پشت سر گذاشته است، اما نشانه‌هایی در حال ظاهر شدن است که حاکی از بهبود شرایط برای این ارز است.
یکی از شاخص‌های مثبت برای پولکادات، توسعه قوی آن است. طبق گفته سنتیمنت، پولکادات بر اساس فعالیت‌های توسعه‌ای در 30 روز گذشته به فهرست 10 دارایی برتر ارزهای دیجیتال راه یافت. این امر نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان پولکادات به طور فعال در رشد و بهبود شبکه مشارکت دارند که نشانه مثبتی برای آینده این پروژه است.
شایان ذکر است که با وجود فعالیت مثبت توسعه، قیمت پولکادات حرکت صعودی قابل توجهی را نشان نداده است. در زمان نگارش این خبر، پولکادات در قیمت 3.987 دلار معامله می‌شود که نسبت به 4.988 دلار در ماه گذشته، کاهش داشته است. در حالی که افزایش جزئی در 24 ساعت گذشته رخ داده است، اما قیمت پولکادات در هفت روز گذشته همچنان با 5 درصد کاهش همراه بوده است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

شاخص‌های تکینکال تصویری متفاوت با یکدیگر ارائه می‌دهند. شاخص میانگین متحرک واگرایی-همگرایی (MACD) با یک تقاطع نزولی زیر سطح صفر باقی مانده، که نشان‌دهنده احساسات نزولی در پولکادات است. با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمرو اشباع فروش قرار دارد که نشان‌دهنده فشار شدید فروش و همچنین فضایی برای تغییر روند است. شاخص جریان پول (MFI) نیز در قلمرو اشباع فروش قرار دارد و احتمال حرکت صعودی را در آینده نزدیک افزایش می‌دهد.
فرصت برای رشد بیشتر پولکاداتمعیارهای درون زنجیره‌ای پولکادات نشان می‌دهد که حجم معاملات آن به اوج خود در ماه جولای نرسیده است. همچنین بد نیست بدانید که نرخ تامین مالی (Funding Rate) بایننس برای پولکادات تصویر مثبتی ارائه نمی‌دهد. علی‌رغم عملکرد قیمت، احساسات وزنی برای پولکادات بهبود یافته است، که نشان می‌دهد معامله‌گران و دارندگان این ارز دیجیتال، احساسات مثبتی نسبت به آن نشان می‌دهند. از سوی دیگر، در 12 سپتامبر، پولکادات همکاری با ZodiaCustody و Parity Technologies را اعلام کرد. هدف از این مشارکت، امکان‌پذیر ساختن مؤسسات مالی برای مشارکت دربازار ارزهای دیجیتال، مشارکت در امنیت و غیرمتمرکزسازی شبکه پولکادات و ارائه خدمات حضانتی برای این اکوسیستم است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا