سرور مجازی
رمز ارز

حمایت کلیدی یونی سواپ شکسته شد، سقوط قیمت در راه است؟

حمایت کلیدی یونی سواپ شکسته شد، سقوط قیمت در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رمزارز یونی سواپ (UNI) اخیراً یک چرخش نزولی در روند خود را تجربه کرده است. حرکت نزولی یونی سواپ منجر به شکست قابل توجه قیمت به زیر سطح حمایت کلیدی ۴.۳۴ دلار شد. این سطح قبلاً به عنوان یک سنگر برای گاوهای یونی سواپ عمل می‌کرد، اما فروشندگان توانستند قیمت را ۷.۹ درصد کاهش دهند و سطح ۴.۳۴ دلاری را از سطح حمایتی به سطح مقاومتی تبدیل کنند. این اتفاق باعث نگرانی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران شده است.
سطح حمایتی ۴.۳۴ دلار نقشی اساسی در تاریخچه قیمت یونی سواپ ایفا کرده است. این سطح قیمتی شروع یک روند صعودی قابل توجه در اواسط ژوئن بود. با این حال، در ماه اوت، بازار نظاره‌گر معکوس شدن بیشتر دستاوردهای یونی سواپ شد. علی‌رغم برخی تلاش‌های صعودی در اوایل سپتامبر، فشار فروش در نهایت بر گاوهای یونی سواپ تحمیل شد و تسلط فعلی خرس‌ها را بر روند قیمتی فعلی برجسته کرد.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

از سوی دیگر، شاخص‌های تکنیکال از احساسات نزولی در یونی سواپ حمایت می‌کنند. جریان پول چایکین (CMF) در محدوده منفی باقی ‌ماند، که نشان‌دهنده جریان‌های سرمایه محدود و احساسات نزولی کلی است. شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر سطح خنثی ۵۰ در نوسان است که نشان‌دهنده کمبود تقاضا برای خرید است.
حمایت کلیدی یونی سواپ شکسته شد، سقوط قیمت در راه است؟اگر سطح مقاومت جدید حفظ شود، فروشندگان ممکن است سطوح قیمتی جدیدی را در محدوده ۳.۶۵ تا ۳.۹۰ دلار هدف قرار دهند. از سوی دیگر، اگر گاوهای یونی سواپ بتوانند به سرعت به سطح ۴.۳۴ دلار برسند، فضایی برای رشد در محدوده ۴.۶۰ تا ۴.۸۰ دلار وجود دارد.
در این میان، بازار مشتقات یونی سواپ یک تمایل نزولی را نشان می‌دهد. تعداد معاملات باز (Open Intrests) همراه با کاهش قیمت، سقوط کرده است. این امر باعث تقویت سوگیری نزولی یونی سواپ شده است. علاوه بر این، نرخ تامین مالی (Funding Rate) در هفته گذشته نوسان داشته است، اما منفی باقی مانده که نشان‌دهنده افزایش موقعیت‌های معاملاتی فروش در میان تمایلات نزولی گسترده بازار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا