سرور مجازی
اقتصادی

قیمت‌ها در بازار خودرو صعودی شد/ آخرین قیمت پژو، دنا، رانا و کوییک

قیمت‌ها در بازار خودرو صعودی شد/ آخرین قیمت پژو، دنا، رانا و کوییک

قیمت خودرو امروز بر خلاف جریان ارز حرکت کرد، چراکه قیمت ارز در بازار آزاد امروز کاهش یافت، اما قیمت خودرو در بازار آزاد امروز به ویژه در محصولات مونتاژی افزایش یافت. از اصلی‌ترین دلایل این افزایش تقاضاها باید به احتمال گران شدن قیمت کارخانه خودروها اشاره کرد، چراکه برخی از افراد معتقدند که این ثبات در بازار خودرو خیلی ماندگار نخواهد بود.

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، قیمت خودرو در بازار آزاد امروز صعودی بود.

قیمت خودروهای داخلی

پژو ۲۰۷i دنده‌ای، هاچ‌بک قدیمی ایران خودرو که در نسخه‌های جدید خود به دلیل رعایت استانداردهای ایمنی دیگر روی کاپوت خود هواکش ندارد، در بازار آزاد امروز دو میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی ۶۰۵ میلیون تومان در بازار معامله شود.

پژو پارس LX TU۵، سدان پرفروش ایران خودرو در بازار امروز چهار میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی ۶۱۸ میلیون تومان خرید و فروش شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربو، قدرتمندترین سدان دنده‌ای ایران خودرو در بازار آزاد امروز رکورد افزایش قیمت را با پنج میلیون تومان افزایش قیمت شکست و با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان در بازار آزاد امروز حاضر شد.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای مونتاژی

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای، ارزان‌ترین خودروی مونتاژی بازار امروز، افزایش قیمت نسبتاً چشم‌گیری داشت. این محصول مدیران خودرو امروز با ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت با عدد ۷۲۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

این خودرو ۸۸۰ میلیون تومان ارزان شد!/ جدول قیمت

فیدلیتی پرایم ۵ نفره، یکی از پرفروش ‌ترین محصولات گروه بهمن در بازار آزاد امروز همانند رقیب ارزان‌تر خود در مدیران خودرو ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شود.

هایما S۵ اتوماتیک، کراس‌اوور میدسایز ایران خودرو در بازار آزاد امروز نیز همانند دو رقیب دیگر خود ۱۰ میلیون تومان گران شد تا با قیمت نهایی یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان در بازار امروز حاضر شود.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به درخواست خودروسازان مبنی بر افزایش ۳۵ تا ۳۸ درصدی خودرو و مخالفت شورای رقابت با این موضوع و ادامه این چالش برای بررسی هر گونه نوسان در بازار خودرو باید به روند واردات خودرو و به ویژه خودروهای کارکرده، قیمت دلار و قانون عرضه و تقاضا توجه کرد.

بابک صدرایی، کارشناس خودرو گفت: در صورت واردات ۲۰ تا ۳۰ هزار خودروی کارکرده در فصل پاییز به کشور قیمت خودرو در نیمه دوم سال کاهش خواهد یافت، اما در صورت رخ ندادن این اتفاق احتمالاً قیمت خودرو افزایش خواهد یافت. در کنار این موضوع نمی‌توان احتمال فزایش قیمت ارز را که اثر مستقیم روی قیمت خود دارد را منکر شد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۰۲۲۳

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا