سرور مجازی
رمز ارز

رالی صعودی چین لینک به پایان رسید! هدف قیمتی LINK در مسیر نزولی کدام است؟

رالی صعودی چین لینک به پایان رسید! هدف قیمتی LINK در مسیر نزولی کدام است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چین لینک (LINK)، یک ارائه‌دهنده برجسته خدمات اوراکل، در روزهای گذشته رشد قوی‌ای داشت و ارزش آن از ۸ دلار هم فراتر رفت. اما این روند صعودی در نهایت به پایان رسید و LINK اکنون یک روند کاهشی در پیش گرفته است.
بر اساس داده‌های بازار، چین لینک در حال حاضر در محدوده قیمتی ۷.۶۰ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۴ درصد کاهش یافته است. در همین حال، حجم معاملات چین لینک در این مدت نزدیک به ۲۰ درصد افزایش یافته و به ۳۷۰,۰۷۲,۸۱۲ دلار رسیده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

لازم به ذکر است که بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای، به ویژه نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV)، تحلیل‌گران بازار اصلاحات قیمتی را برای چین لینک پیش‌بینی کرده‌ بودند. در گذشته، هر زمانی که MVRV ۳۰ روزه چین لینک از ۱۹ درصد فراتر رفته، این ارز دیجیتال اغلب اصلاحات قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرده است. در حال حاضر، این شاخص در ۲۰ درصد قرار دارد که نشان‌‌دهنده فضای بیشتری برای اصلاح قیمت چین لینک است.
رالی صعودی چین لینک به پایان رسید! هدف قیمتی LINK در مسیر نزولی کدام است؟در همین راستا، تحلیل‌گران می‌گویند که اگر سطح حمایت ۵.۵۶۵ دلار حفظ نشود، قیمت چین لینک ممکن است بیشتر کاهش یابد و فشار فروش شدیدتری ایجاد شود. تحلیل‌گرانی مانند مایکل ون د پوپ فکر می‌کنند که قیمت LINK احتمالا به ۷ دلار بازگردد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا