سرور مجازی
رمز ارز

پیروزی دوم ریپل در دادگاه! قیمت چه واکنشی خواهد داشت؟

پیروزی دوم ریپل در دادگاه! قیمت چه واکنشی خواهد داشت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش قیمت و ارزش بازار ریپل (XRP) پس از رأی جدید دادگاه، باعث شده که این ارز دیجیتال به جمع ۵ رمزارز برتر بازار صعود کند.

در زمان نگارش این خبر، ریپل در محدوده قیمتی ۰٫۵۳ دلار معامله می‌شود که نزدیک به ۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و ۶ درصد در هفته گذشته رشد دارد. در همین حال، ارزش بازار و حجم معاملات ۲۴ ساعته ریپل نیز به ترتیب حدود ۴ و ۸۰ درصد افزایش یافته است.xrp-price-jumps-5-after-court-denies-secs-interlocutory-motion-next-targetعلاوه بر این‌ها، رشد اخیر باعث شده که ریپل به پنجمین رمزارز برتر از لحاظ بازار و همچنین، پرسودترین ارز دیجیتال در بین ۱۰۰ رمزارز برتر در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل شود.

این رشد قیمتی پس از آن صورت گرفت که گاوهای XRP لحظاتی پس از رد درخواست تجدیدنظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در نتیجه پرونده ریپل، به بازار برگشتند و شروع به خرید کردند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

طبق گزارش‌ها، در جلسه اخیر، قاضی آنالیسا تورس اظهار داشت که کمیسیون SEC هیچ مدرکی برای رسیدگی به درخواست تجدیدنظر ارائه نکرده و فقط روی این موضوع تمرکز داشته که چگونه درک دادگاه از آزمون هاوی اشتباه بوده است.

در حال حاضر، اولین مقاومت پیش روی ریپل در محدوده ۰٫۵۵ دلار قرار دارد که اگر موفق به عبور از آن شود، می‌تواند به سرعت به ۰٫۶۶ دلار و سطوح بالاتر برسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا