سرور مجازی
رمز ارز

سرمایه‌گذاران به دنبال مقصر سقوط صرافی FTX؛ مدیرعامل بایننس مظنون اصلی!

سرمایه‌گذاران به دنبال مقصر سقوط صرافی FTX؛ مدیرعامل بایننس مظنون اصلی!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گروهی از سرمایه‌گذاران صرافی ورشکسته FTX، علیه بایننس و مدیرعامل آن، چانگ‌پنگ ژائو (CZ)، شکایت کرده‌اند. شاکیان ادعا می‌کنند که مدیرعامل بایننس با توییت‌های خود در فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX نقش داشته‌ است.
طبق گزارش‌ها، شاکیان تعدادی از توییت‌های CZ را در این پرونده قضایی شرح داده و معتقد هستند که این توییت‌ها در عرض ۲۴ ساعت منجر به کاهش ۱۴ درصدی قیمت توکن FTT، توکن بومی صرافی FTX، شده است. آنها استدلال می‌کنند که CZ از توییتر و دیگر پلتفرم‌های اجتماعی برای انتشار اطلاعاتی با هدف آسیب رساندن به FTX استفاده کرده و این امر، یکی از دلایل سقوط سریع و شوکه‌کننده FTX بوده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در این دادخواست ادعا می‌شود که آسیب‌های ناشی از این توییت‌ها، به همراه کاهش شدید قیمت FTT از ۲۵ دلار به ۳ دلار، منجر به ورشکستگی صرافی FTX شد، در حالی که مدیران آن زمان کافی برای اجرای تدابیر لازم را نداشتند. در حال حاضر، توکن FTT در محدوده قیمتی ۱.۱۵ دلار معامله می‌شود.
لازم به ذکر است که سم بانکمن-فرید، مدیرعامل سابق FTX قرار است در تاریخ ۳ و ۴ اکتبر به اتهام کلاهبرداری، پولشویی و سوءاستفاده از سرمایه کاربران، محاکمه شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا