سرور مجازی
رمز ارز

تعویق بررسی ETF بیت کوین، آیا بازار رمزارزها در حال تغییر است؟

تعویق بررسی ETF بیت کوین، آیا بازار رمزارزها در حال تغییر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بار دیگر تصمیم‌‌گیری در مورد صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین (BTC) را به تعویق انداخت و اقدامات بیشتری را برای ارزیابی پیشنهادات شرکت‌های مدیریت دارایی برجسته خواستار شد.

حرکت SEC برETFهای پیشنهادی بلک‌راک (BlackRock)، اینوسکو (Invesco)، والکری (Valkyrie) و بیت وایز (Bitwise) تأثیر می‌گذارد و روند بررسی این شرکت‌ها را به تعویق خواهد انداخت.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار تصریح کرد که روندهای اضافی بررسی، نشان‌دهنده هیچ نتیجه‌ای در مورد تایید یا عدم تایید اینETFها نیست.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

والکری که به‌خاطر ETF استراتژی بیت ‌کوین و ETF ماینرز بیت ‌کوین معروف است، در ابتدا در ماه ژوئن برای صندوق اسپات بیت کوین ثبت نام کرد. هدف این ETF پیشنهادی، ردیابی عملکرد نرخ مرجع CME CF بیت کوین، نیویورک است و قصد دارد سهام شرکت خود را در صرافی نزدک تحت نماد BRRR لیست کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار در تشکیل پرونده خود، نظرات خود را از مفسران درخواست کرد و قصد دارد به این نتیجه‌گیری بردسد که آیا پیشنهادات ETF برای جلوگیری از فعالیت‌های کلاهبرداری و شیوه‌های دستکاری در بازارهای بیت کوین طراحی شده است یا خیر.

SEC همچنین به دنبال بینشی در مورد نقدینگی، شفافیت و حساسیت به دستکاری در بازارهای بیت کوین بود. علاوه بر این، SEC در مورد مزایای بالقوه توافقنامه اشتراک نظارت با کوین بیس در شناسایی و جلوگیری از تقلب و دستکاری جویا شد.

مفسران ۲۱ روز فرصت دارند تا بازخورد، دیدگاه‌ها و استدلال‌های کتبی خود را ارسال کنند. متعاقباً یک دوره ۳۵ روزه برای رد کردن وجود خواهد داشت که به این معنی است که روند تأیید ممکن است چند ماه دیگر تمدید شود.

این تاخیر به دنبال تعویق اولیه ETF اسپات بیت کوین توسط SEC در اواخر ماه اوت است که برETFهای فیدلیتی (Fidelity)، ون‌اک (VanEck) و ویزدام‌تری (WisdomTree) نیز تأثیر گذاشت.

علاوه بر این، SEC اخیراً تصمیم‌گیری در مورد ETF پیشنهادی ARK ۲۱Shares را به دلیل تعطیلی احتمالی دولت تا ۱۰ ژانویه سال بعد به تعویق انداخت. این تأخیرهای مداوم همچنان صنعت ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران را منتظر شفافیت قانونی درETFهای بیت کوین می‌گذارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا