سرور مجازی
رمز ارز

ریپل، دوج کوین و شیبا اینو، در تلاش برای تثبیت جایگاه خود در بخش امور مالی سنتی!

ریپل، دوج کوین و شیبا اینو، در تلاش برای تثبیت جایگاه خود در بخش امور مالی سنتی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ریپل (XRP)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) برخی از ارزهای دیجیتالی هستند که حتی در زمستان پایدار رمزارزها، در نتیجه مشارکت‌های جدید در حال تثبیت جایگاه خود در بازار مالی سنتی بوده‌اند.

در همین راستا، سیستم پرداخت بلاکچینی FCF Pay با انتشار اطلاعیه‌ای در X (توییتر سابق)، اعلام کرده که نحوه استفاده سرمایه‌گذاران از ارزهای دیجیتال خود را در دنیای واقعی تغییر می‌دهد.

بر اساس این اطلاعیه، FCF Pay با HSBC، یکی از بزرگترین بانک‌های جهان، همکاری کرده است تا به کاربران اجازه دهد با استفاده از این پلتفرم، پرداخت‌های خود را انجام دهند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

به عنوان بخشی از این مشارکت، کاربران FCF Pay می‌توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال، وام‌های مسکن خود را که نزد بانک‌های HSBC نگهداری می‌شوند، پرداخت کنند. برخی از ارزهای دیجیتال پذیرفته‌شده برای این همکاری، عبارتند از؛ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، ریپل، دوج، شیبا اینو و غیره.

اگرچه این اقدام FCF Pay هیجان‌انگیز است، اما این اولین بار نیست که از ارزهای دیجیتال برای پرداخت وام مسکن استفاده می‌شود. در چند سال گذشته، صنعت املاک و مستغلات شاهد پذیرش ارزهای دیجیتال برای خرید و رهن در تعدادی از مکان‌ها بوده است.

با این حال، تداوم این پیشرفت‌ها نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال در حال حاضر فراتر از یک دارایی‌ صرفاً سوداگرانه در یک حباب نسبتاً کوچک هستند و می‌توانند جایگاهی در بخش مالی سنتی پیدا کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا