سرور مجازی
رمز ارز

نقره داغ شدن Fortress Trust به دست ریپل به دلیل نقص امنیتی!

نقره داغ شدن Fortress Trust به دست ریپل به دلیل نقص امنیتی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ریپل (XRP) با اعلام اینکه دیگر Fortress Trust، یک شرکت متمرکز بر رمزارزها را خریداری نمی‌کند، جامعه ارزهای دیجیتال را شگفت‌زده کرده است.

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، این تصمیم را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت و اظهار داشت در حالی که آنها قبلاً قراردادی را برای خرید Fortress Trust امضا کرده بودند، اما تصمیم گرفته شده است که روند این خرید متوقف شود. در عوض، ریپل نقش خود را به عنوان سرمایه‌گذار در Fortress Trust حفظ خواهد کرد.

گارلینگ هاوس تیم بااستعداد Fortress Trust و سابقه آن‌ها در پرداختن به چالش‌های واقعی مشتری از طریق محصولات نوآورانه را تحسین کرد. علی‌رغم تغییر در برنامه‌ها، ریپل همچنان متعهد به حمایت از Fortress Trust بوده و آماده همکاری‌های احتمالی در آینده است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

اعلام اولیه ریپل برای خرید Fortress Trust در اوایل سپتامبر منتشر گشت. این خرید به عنوان یک معامله نقدی و سهام (Cash-and-Equity) توصیف شد؛ اگرچه شرایط مالی خاصی فاش نگشت.

Fortress Trust به عنوان یک موسسه مالی معرفی شد که زیرساخت‌های مالی، نظارتی و فناوری دارای مجوز وب۳ را برای نوآوران بلاکچین ارائه می‌دهد. علاقه ریپل به این خرید ناشی از شناخت چشم‌انداز و فناوری Fortress Trust بود.

شایان ذکر است که ریپل قبلاً در Fortress Trust سرمایه‌گذاری کرده بود که بر تصمیم آن برای ادامه روند خرید تأثیر گذاشت. با این حال، تصمیم برای توقف خرید پس از آن اتخاذ شد که Fortress Trust با یک نقض امنیتی مواجه گشت. این نقض امنیتی منجر به از دست رفتن حدود ۱۵ میلیون دلار ارز دیجیتال شد.

زمان وقوع این حادثه مصادف با اعلام اولیه خرید بود. مدیرعامل Fortress Trust، اسکات پرسل، بعداً اطمینان داد که خسارات جبران شده است.

علی‌رغم تغییر جهت ریپل، Fortress Trust به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد که تحت تأثیر این تصمیم قرار نگرفته است. شریک راهبردی iTrust Capital مجدداً تأیید کرد که Fortress Trust به طور معمول فعالیت‌های خود را حفظ خواهد کرد و هیچ تأثیری بر مشتریان خود نخواهد داشت و بر تعهد آن‌ها به بررسی گزینه‌های فروش جایگزین و وجود موارد اضافی تأکید کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا