سرور مجازی
رمز ارز

رشد ۱۲ درصدی LUNC گاوهای بازار را به حرکت درمی‌آورد؟

رشد ۱۲ درصدی LUNC گاوهای بازار را به حرکت درمی‌آورد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال لونا کلاسیک (LUNC) در روز گذشته افزایش ۱۲ درصدی در قیمت خود را تجربه کرد و از سطح ۰.۲۳ فیبوناچی اصلاحی در قیمت ۰.۰۰۰۰۶۲۹۶ دلار فراتر رفت. به نظر می‌رسد شتاب حرکت صعودی در لونا کلاسیک در حال بازگشت است و با وجود اصلاح جزئی، حرکت کوتاه‌مدت قیمت به نفع خریداران باقی می‌ماند.

سطح قیمتی کلیدی برای زیر نظر گرفتن لونا کلاسیک شامل قیمت ۰.۰۰۰۰۶۹۵ دلار است که مربوط به سطح ۰.۳۸ فیبوناچی اصلاحی است. اگر گاو‌های بازار قوی عمل کنند، این سطح قیمتی می‌تواند هدفی برای آن‌ها باشد. با این حال، اگر خرس‌های لونا کلاسیک قیمت این ارز دیجیتال را دوباره به زیر سطح ۰.۲۳ فیبوناچی اصلاحی برسانند، LUNC ممکن است یک محدوده کوچک معاملاتی بین ۰.۰۰۰۰۵۲۴ دلار و ۰.۰۰۰۰۶۲۹۶ دلار ایجاد کند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۶۱ نشان‌دهنده فشار خرید قوی بوده و جریان پول چایکین (CMF) مثبت است که حاکی از ورود جریان سرمایه به لونا کلاسیک است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

بازار آتی لونا کلاسیک نیز با افزایش شدید تعداد معاملات باز (Open Intrests) به میزان ۵.۸۹ درصد در ۲۴ ساعت گذشته، از ۲ میلیون به ۲.۴ میلیون معامله جهش کرده است. علاوه بر این، نرخ فاندینگ ریت لونا کلاسیک مثبت است، که نشان‌دهنده فضای خوبی برای خریداران برای دستیابی به سود بیشتر در کوتاه‌مدت خواهد بود.

lunc-can-bulls-sustain-the-12-pump

باید دید که آیا روند صعودی در لونا کلاسیک می‌تواند ادامه یابد، یا اینکه با مقاومت و تثبیت در محدوده معاملاتی کوچک مواجه خواهد شد. مانند تمام سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال، برای معامله‌گران ضروری است که قبل از هر تصمیمی احتیاط کنند و تحقیقات کاملی انجام دهند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا