سرور مجازی
zoomit

DxOMark عملکرد دوربین سلفی میت ۵۰ پرو را هم‌سطح با آیفون ۱۴ پرو مکس می‌داند

براساس آنچه گیزموچاینا می‌نویسد، مؤسسه‌ی DxOMark که دوربین گوشی‌های هوشمند را در آزمون‌هایی سخت‌گیرانه مورد بررسی قرار می‌دهد، هواوی میت ۵۰ پرو را به‌عنوان دارنده‌ی بهترین دوربین سلفی در گوشی‌های هوشمند انتخاب کرده است. گوشی رده‌بالای هواوی توانست در بخش دوربین سلفی امتیاز ۱۴۵ را دریافت کند. پیش‌تر DxOMark همین امتیاز را به آیفون ۱۴ پرو مکس نیز داده بود.

میت ۵۰ پرو از دوربین سلفی با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند. این گوشی دوربین سلفی ثانویه‌ای نیز دارد که فرایند عمق‌سنجی صحنه‌ها را انجام می‌دهد. دوربین سلفی میت ۵۰ پرو دارای فاصله‌ی کانونی معادل ۱۸ میلی‌متر است و می‌تواند ویدیوی 4K را با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه یا ویدیوی 1080p حرکت‌آهسته را با نرخ ۲۴۰ فریم‌برثانیه ضبط کند.

DxOMark می‌گوید دوربین سلفی هواوی میت ۵۰ پرو اکسپوژر (نوردهی) دقیق و گستره‌ی داینامیکی وسیعی دارد و رنگ‌های صورت را با دقت بالایی پردازش می‌کند. این دوربین در تصاویر گروهی نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. در همین حین کوچک بودن نسبی حسگر باعث شد در محیط‌های کم‌نور جزئیات کمتری از سوژه‌ها ثبت شوند. از طرفی ویدیوهای ثبت‌شده با دوربین سلفی هواوی میت ۵۰ پرو در زمینه‌ی اشباع رنگ و کنتراست بی‌نقص نیستند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • دوربین هواوی Mate 50 Pro همه گوشی‌های فهرست DXOMark را شکست داد

هواوی که در سال‌های نه‌چندان دور به رتبه‌ی اول برترین برندهای صنعت موبایل صعود کرده بود امروزه به دلیل تحریم‌های شدید آمریکا در بازارهای بین‌المللی حضور بسیار کم‌رنگی دارد. گوشی‌های این شرکت همچنان به دوربین باکیفیتی مجهز هستند و میت ۵۰ پرو از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی با امتیاز کلی ۱۴۹ دارای بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند امروزی است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا