سرور مجازی
zoomit

تصویر گوشی تاشدنی بعدی شیائومی جزئیاتی از طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد

شیائومی اولین گوشی تاشدنی‌اش را در ماه مارس ۲۰۲۱ معرفی کرد و از آن به بعد شایعاتی درباره‌ی جانشین آن منتشر شد. باوجوداین، در جدیدترین گزارش androidauthority، نمای کلی از این گوشی فاش شده است.

Kacper Skrzypek، عضو XDA، تصاویری از گوشی تاشدنی آینده‌ی شیائومی را در جدید‌ترین نسخه‌های MIUI چین مشاهده کرده است. در این تصاویر فقط طرح کلی گوشی، قرارگیری دوربین و انیمیشنی از نحوه‌ی باز و بسته شدن آن دیده می‌شود.

این گوشی ظاهراً در پنل پشت برخلاف برآمدگی دوربین مستطیلی می میکس فولد (Mi Mix Fold)، دارای برآمدگی دوربین مربعی است. افزون‌براین حفره‌‌ای در مرکز روی صفحه‌نمایش خارجی گوشی وجود دارد که از دوربین سلفی میزبانی خواهد کرد. تاشدنی آینده شیائومی احتمالاً بار دیگر دارای سبک طراحی شبیه به گلکسی فولد سامسونگ با صفحه‌نمایش تاشدنی خواهد بود.

نمای کلی گوشی تاشدنی آینده شیائومی

اسکرزیپک همچنین اعلام کرد که این گوشی با نام رمز «zizhan» شناخته می‌شود. افزون‌براین، کد MIUI نشان می‌دهد که گوشی مذکور شاید صفحه‌نمایش مشابه Mi 10 را داشته باشد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که صفحه‌نمایش بیرونی از نوع AMOLED با نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۹۰ هرتز و پشتیبانی از +HDR 10 باشد. باوجوداین، هنوز برای حدس‌ زدن زود است و شاید تاشدنی آینده‌ی این شرکت از صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی بالاتر یا اندازه‌ی صفحه‌نمایش متفاوت در مقایسه با Mi 10 بهره ببرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی Mix Fold 2 احتمالاً از نمایشگر منعطف داخلی 2K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد

افشاگری به‌نام Digital Chat Station قبلاً اشاره کرده بود که میکس فولد جدید شاید به صفحه‌نمایش بیرونی ۶٫۵ اینچ و صفحه‌نمایش داخلی ۸ اینچ مجهز شود و پنل تاشوی گوشی نیز خط تاشدگی بهبودیافته‌تر و بهتری داشته باشد.

برای یادآوری، قدرت سخت‌افزاری تاشدنی نسل قبل، یعنی می میکس فولد را تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ تأمین می‌کرد؛ بنابراین منطقی است که مدل جدید به اسنپدراگون ۸ نسل یک ارتقا پیدا کند. براساس گزارش‌ها، گفته می‌شود که این گوشی تاشدنی از جانشین تراشه برتر کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس بهره خواهد برد.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا