سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

قیمت پیکسل ۶ گوگل از طریق فروشگاه خرده فروشی آلمانی فاش شد

تصویر به اشتراک گذاشته مربوط به فروشگاه خرده فروشی آلمانی از عرضه پیکسل ۶ با قیمت ۶۴۹ یورو ( حدود ۷۵۰ دلار) خبر می‌دهد. هرچند گوگل هنوز چنین قیمتی را تایید نکرده است.

سری پیکسل ۶ گوگل در تاریخ ۲۷ مهرماه رونمایی می‌شود و هرچه به این زمان نزدیک‌تر می‌شویم اخبار و اطلاعات بیشتری از گوشی‌های جدید غول جست‌و‌جو منتشر می‌شود.

اطلاعات این خرده فروش آلمانی فقط به پیکسل ۶ مربوط می‌شود و فعلا از پیکسل ۶ پرو اطلاعاتی منتشر نشده و احتمالا در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری به بیرون درز کند. خرده فروشی آلمانی «Saturn» در تبلیعات خود پیش فروش پیکسل ۶ را اعلام کرده و اگر دستگاه جدید گوگل را بین تاریخ‌های ۱۹ تا ۲۷ اکتبر پیش سفارش دهید، یک هدفون Bose با فناوری حذف نویز فعال دریافت می‌کنید. قیمت پیکسل ۶ حدود ۷۴۹ دلار می‌شود و البته ممکن است در آمریکا ۷۹۹ دلار باشد. هدفون Bose700 که با پیکسل ۶ ارایه می‌شود ۳۷۹ دلار قیمت دارد و افرادی که پیش سفارش می‌دهند هدیه خوبی دریافت می‌کنند.

اگر این اطلاعات درست باشد احتمال می‌رود نسخه پیکسل ۶ پرو قیمت نهایی ۸۹۹ یورو داشته باشد که در آمریکا ۱۰۹۹ دلار می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت نهایی با آیفون‌های جدید اپل یکسان است و رقابت جدی با گوشی‌های سری آیفون ۱۳ خواهد داشت. گوگل قبلا تاریخ رونمایی از سری پیکسل ۶ در تاریخ ۲۷ مهرماه را تایید کرده بود و با توجه به پیش فروش بین تاریخ‌های ۲۷ مهر تا ۵ آبان (۱۹ تا ۲۷ اکتبر) می‌توان درستی اطلاعات خرده فروشی را امکان داد. پیکسل ۶ از نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز و نسخه پرو از نمایشگر ۶.۷۱ اینچی امولد با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا