سرور مجازی
رمز ارز

رشد هش‌ریت شبکه بیت کوین؛ وضعیت استخراج چه خواهد شد؟

رشد هش‌ریت شبکه بیت کوین؛ وضعیت استخراج چه خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش اخیر قیمت بیت کوین به بالای ۲۵۰۰۰ دلار با افزایش قابل توجهی در نرخ هش شبکه آن همراه بوده است؛ که نشان‌دهنده فعالیت رو‌به‌رشد استخراج است. این موضوع پیامدهای مثبتی دارد و نشان‌دهنده اعتماد استخراج‌کنندگان به چشم‌انداز بلندمدت بیت کوین است. با این حال، هش‌های بالاتر رقابت را بین استخراج‌کنندگان تشدید می‌کند و به طور بالقوه پاداش‌های فردی را کاهش می‌دهد.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

با نزدیک شدن به ماه‌های خنک‌تر، فشار انرژی بر شبکه‌های برق اغلب کاهش می‌یابد و به نفع مناطقی است که عملیات استخراج بیت کوین قابل‌توجهی دارند. علاوه بر این، افزایش اخیر درآمد روزانه استخراج‌کنندگان به آنها اجازه می‌دهد تا بیت کوین خود را حفظ کنند، فشار فروش را کاهش دهند و به ثبات قیمت دامن بزنند.
رشد هش‌ریت شبکه بیت کوین؛ وضعیت استخراج چه خواهد شد؟علاقه فزاینده نهنگ‌های بیت کوین، با سقف تعداد آدرس‌هایی که دارایی‌های بیت کوین قابل توجهی را در خود جای داده‌اند، مشهود است. در حالی که این امر سرمایه‌گذاری نهادی را به بیت کوین جذب می‌کند، نگرانی‌هایی را در مورد تمرکز بازار و دستکاری احتمالی نیز ایجاد می‌نماید.
احساسات بازار، همان‌طور که در نسبت پوت به کال (Put-To-Call Ratio) و نوسانات ضمنی منعکس می‌شود، نشان‌دهنده احتیاط در میان معامله‌گران است. نسبت افزایشی نشان‌دهنده پوشش ریسک در برابر پاداش است، در حالی که نوسانات ضمنی بالا نشان‌دهنده عدم اطمینان بازار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا