سرور مجازی
رمز ارز

بهترین ماه‌های سال برای خرید و فروش ریپل از زبان تحلیلگران بازار!

بهترین ماه‌های سال برای خرید و فروش ریپل از زبان تحلیلگران بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با بررسی عملکرد قیمتی ریپل (XRP) در طول سال‌ها، تحلیلگران توانسته‌اند سودآورترین سه ماهه سال و بهترین زمان خرید و فروش این ارز دیجیتال را شناسایی کنند.

تصویر زیر، میانگین بازده ریپل در سه ماهه‌های مختلف سال را نشان می‌دهد. بر اساس داده‌های این تصویر، عملکرد تاریخی ریپل در سه ماهه اول سال بد نبوده، اما بهترین هم نبوده است. میانگین بازدهی ریپل در این سه ماهه حدود ۰٫۱۲۵ دلار است.buy-xrp-price-prediction

با این حال، وضعیت در سه ماهه دوم بهتر است. میانگین بازدهی ریپل در سه ماهه دوم بالای ۰٫۲ دلار است که نشان می‌دهد می‌تواند زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

اما معمولاً بهتر است قبل از تمام شدن سه ماهه، XRPهای خود را بفروشید؛ زیرا ریپل در سه ماهه سوم کمترین بازدهی دارد (کمتر از ۰٫۰۵ دلار). در مقابل، ریپل در سه ‌ماهه چهارم بیشترین بازدهی (بیش از ۰٫۳ دلار) و بهترین عملکرد را دارد.

بر اساس داده‌های موجود، بازدهی ریپل در سه ماهه چهارم، بیش از دو برابر بیشتر از سه ماهه اول و تقریبا ۵۰ درصد بیشتر از سه ماهه دوم است. این بدان معناست که ریپل در ماه‌های اکتبر، نوامبر و دسامبر، بالاترین بازدهی را دارد و شروع سه ماهه چهارم، یکی از بهترین زمان‌ها برای انباشت XRP است.

بررسی دقیق‌تر داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که در ماه دسامبر، دارندگان XRP شاهد بیشترین بازدهی بوده‌اند. لازم به ذکر است که شروع سه ماهه چهارم معمولاً کند است و تغییرات قیمت اغلب منفی است. اما این موضوع، فرصت خوبی را برای خرید ریپل فراهم می‌کند.buy-xrp-price-prediction

بنابراین، اگر XRP به الگوهای تاریخی خود پایبند باشد، احتمالاً ماه اکتبر بهترین زمان برای خرید و ماه دسامبر، بهترین زمان برای فروش و برداشت سود است.

البته توجه داشته باشید که عملکرد یک دارایی در گذشته، منعکس‌کننده نتایج آن در آینده نیست. شرایط بازار ممکن است تغییر کند و عوامل مختلفی می‌توانند بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا