سرور مجازی
رمز ارز

یونی سواپ نسخه اندرویدی کیف پول خود را هم راه‌اندازی کرد!

یونی سواپ نسخه اندرویدی کیف پول خود را هم راه‌اندازی کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس اطلاعیه جدید تیم یونی سواپ، این صرافی نسخه بتای برنامه کیف پول خود را برای اندروید هم راه‌اندازی کرد. این برنامه قبلاً فقط در رایانه شخصی و سیستم عامل iOS در دسترس بود.
بر اساس داده‌های پلتفرم DefiLlama، یونی سواپ بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی غیرمتمرکز در جهان است که از زمان آغاز به کار خود، بیش از ۱٫۷ تریلیون دلار معامله را پردازش کرده است. بیشتر معاملات این صرافی از طریق یک اپلیکیشن مبتنی بر وب انجام شده است. این تیم همچنین در ۱۳ آوریل یک برنامه تلفن همراه را برای سیستم عامل iOS راه‌اندازی کرد، ولی یک برنامه اختصاصی برای دستگاه‌های اندرویدی نداشت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

به گفته تیم یونی سواپ، برنامه جدید برای سیستم عامل اندروید به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون تغییر شبکه، کوین‌ها را در زنجیر‌ه‌های مختلف انتخاب کنند. این برنامه می‌تواند به طور خودکار تشخیص دهد که یک کوین در کدام شبکه است و بدون اینکه کاربر از آن درخواست کند، به آن شبکه سوئیچ می‌کند. این قابلیت در حال حاضر در پالیگان، آربیتروم، اپتیمیسم، بِیس و بی‌ان‌بی چِین در دسترس است و قرار است شبکه‌های بیشتری هم در آینده اضافه شوند.
این کیف پول همچنین تراکنش‌های اتریوم را از طریق یک استخر خصوصی هدایت می‌کند تا از حملات ساندویچی جلوگیری نماید. البته، در صورت تمایل کاربر می‌توان این ویژگی را غیرفعال کرد. علاوه بر این، این برنامه به طور خودکار می‌تواند اکثر کوین‌هایی را که دارای هزینه انتقال هستند، شناسایی کرده و این موضوع را به کاربر اطلاع دهد.
در حال حاضر، این برنامه فقط برای کاربران اولیه در دسترس است. تیم یونی سواپ همچنین قصد دارد در هفته‌های آینده کد متن باز برنامه را منتشر کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا