سرور مجازی
رمز ارز

یکه‌تازی ریپل در بازار؛ بیت کوین و اتریوم از XRP عقب افتادند!

یکه‌تازی ریپل در بازار؛ بیت کوین و اتریوم از XRP عقب افتادند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بررسی‌های جدید نشان می‌دهند که مجموع تراکنش‌های ریپل (XRP) از مرز 2.6 میلیارد فراتر رفته که این موضوع بیانگر آن است که ریپل در تراکنش‌های روزانه از بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) پیشی گرفته است.

معاون ارشد ریپل، مارکوس اینفرانجر در اجلاس Apex Dev Summit در مورد مقیاس‌پذیری و کارایی XRP Ledger صحبت کرد. او سرعت بالای انجام تراکنش‌ها در ریپل را برجسته کرد و بیان داشت برای بیش از یک دهه است که تراکنش‌های این شبکه به طور مداوم در 3 تا 5 ثانیه انجام می‌شوند، در حالی که انتقال بیت کوین ده دقیقه تا یک ساعت در شبکه بیت کوین طول می‌کشد.

داده‌های پلتفرم Bitinfocharts نیز ادعاهای مارکوس اینفرانجر را تایید می‌کند. قابل ذکر است که از نیمه دوم سال 2020، ریپل روزانه به طور مداوم بیش از 1 میلیون تراکنش‌ را ثبت کرده است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

در طول ماه‌های ژانویه تا مارس امسال، تعداد تراکنش‌های انجام شده در شبکه ریپل افزایش‌ چشمگیری را تجربه کرد و در تاریخ 19 مارس به بالاترین میزان سالانه خود یعنی 2.35 میلیون تراکنش رسید.

نکته جالب توجه این است که، تعداد تراکنش‌های روزانه در شبکه‌های بیت کوین و اتریوم نسبت به ریپل کمتر بوده است.

با توجه به اینکه بیت کوین برترین ارز دیجیتال شناخته می‌شود، اما شبکه بیت کوین کمترین تعداد تراکنش را دارد و به طور متوسط 400000 تراکنش را در روز انجام می‌دهد. با این نرخ، تعداد تراکنش‌های روزانه ریپل 150 درصد بیشتر از بیت کوین است.

گزارش ریپل برای سه ماهه چهارم سال 2022، بیش از 106 میلیون تراکنش را برای این شبکه نشان داد که معادل 1.13 میلیون تراکنش روزانه است. در سه ماهه دوم سال 2022، تراکنش‌های انجام شده برابر با 114میلیون تراکنش بوده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا