سرور مجازی
رمز ارز

ماجرای عجیب مردی که نام‌های رمزارزی روی بزهایش می‌گذارد! در توییتر چه خبر است؟

ماجرای عجیب مردی که نام‌های رمزارزی روی بزهایش می‌گذارد! در توییتر چه خبر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعضای جامعه کریپتو در توییتر در ابتکاری جالب، اقدام به جمع‌آوری ارزهای دیجیتال برای خرید بز توسط یک کاربر به نام ریچارد اوپانی (Richard Opany) کرده‌اند.

این کاربران، شرط خاصی را برای پرداخت ارزهای دیجیتال خود گذاشته‌اند و آن، نامگذاری بزها با اسامی مرتبط با دنیای ارزهای دیجیتال است!

داستان از خرید یک بز توسط اوپانی، با استفاده از ایردراپ ۱۰۰ دلاری ارز دیجیتال ورلد کوین (Worldcoin) شروع شد. او این بز را به افتخار سم آلتمن، یکی از بنیانگذاران ورلد کوین، «سم» نامگذاری کرد. این اقدام باعث جرقه خوردن ایده‌ای جالب در میان کاربران رمزارزی توییتر شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

پس از آن، لیتون کوزاک، یکی از بنیانگذاران PoolTogether هم ۱۰۰ دلار برای خرید بز به اوپانی فرستاد.

اوپانی با این پول، دو بز خرید و نام یکی را «هایر- Higher» به معنی «بالاتر» گذاشت که احتمالا به آرزوی افزایش قیمت ارزهای دیجیتال اشاره دارد. بز دیگر را نیز «بیس- Base» نامید که به شبکه لایه ۲ صرافی کوین بیس اشاره می‌کند.

نکته جالب توجه اینجا است که برخی از کاربران ناشناس دنیای ارزهای دیجیتال، پیشنهاد توکن کردن بز خریداری‌شده با ایردراپ ورلد کوین را داده‌اند، اما اوپانی هنوز نمی‌داند چطور باید این کار را انجام دهد.

تا به حال، اوپانی حداقل چهار سفارش دیگر برای خرید و نامگذاری بز دریافت کرده است. این سفارشات از سوی افرادی مانند مدیر بخش ارتباطات CoinCenter و یک کاربر ناشناس با نام مستعار Brunny ارسال شده‌اند.

سفارشات شامل نام‌هایی مانند «نیک کارتر»، شریک عمومی Castle Island Ventures و «بوتی مک‌بوت‌فیس» (نامی که در رای‌گیری برای یک کشتی تحقیقاتی رد شد) برای بزها بوده‌اند.

در مجموع، اوپانی تاکنون حدود ۱,۱۲۰ دلار ارز دیجیتال از کاربران کریپتو توییتر دریافت کرده و بخشی از این پول را به صرافی‌های ارز دیجیتال فرستاده است. او همچنین اعلام کرده که قادر به نگهداری حداکثر ۱۵ بز است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا