سرور مجازی
فضای مجازی

دادگاه توئیتر و ایلان ماسک ۲۵ مهر آغاز می‌شود

شرکت توئیتر بخاطر شکایت علیه ایلان ماسک (به دلیل تلاش او برای انصراف از پیشنهاد خرید ۴۴ میلیارد دلاری برای خرید توئیتر) اکنون تاریخ دقیقی برای شروع دادگاه دارد. پایگاه ورج می‌گوید که قاضی دادگاه سلطنتی، کاتلین مک کورمیک، محاکمه را برای تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) برنامه ریزی کرده است. همچنین گفته می‌شود دادگاه وعده داده شده، پنج روز ادامه خواهد داشت و در تاریخ ۲۱ اکتبر به پایان می‌رسد.

این زمان بندی و تاخیر نشان دهنده یک سازش جزئی است. توئیتر برای دادگاه چهار روزه که از سپتامبر شروع می‌شود، برای داشتن زمان فشار آورده بود. وکلای ماسک نیز با این استدلال که به زمان بیشتری برای جمع‌آوری و تفسیر داده‌های حساب‌ها و ربات‌های جعلی توئیتر نیاز دارند، می‌خواستند دادگاه را به فوریه ۲۰۲۳ موکول کنند. به همین دلیل دادگاه کمی دیرتر برگزار خواهد شد.

توئیتر و ایلان ماسک

پیش بینی می‌شود این حرکت، در نهایت به نفع توئیتر باشد. این شرکت فقط باید چند ماه صبر کند تا حکم نهایی صادر شود. اگر تیم ماسک بررسی داده‌ها را تا ماه اکتبر به پایان نرساند، ممکن است این شرکت استدلال خود را تقویت کند که رئیس تسلا در پیشنهاد خود عجله کرده و اطلاعات کافی برای متهم کردن توئیتر ندارد. این به نوبه خود ممکن است به توئیتر اجازه دهد قرارداد را تکمیل کند یا اینکه غرامت بخواهد.


بیشتر بخوانید

  • آیا دادگاه ماسک را مجبور به خرید توئیتر خواهد کرد؟

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا