سرور مجازی
رمز ارز

انقضای ۵۹۰ میلیون دلار قرارداد آپشن بیت کوین، واکنش قیمت چه خواهد بود؟

انقضای ۵۹۰ میلیون دلار قرارداد آپشن بیت کوین، واکنش قیمت چه خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۲۲ سپتامبر، دسته قابل توجهی از قراردادهای آپشن بیت کوین، با ارزش حدودی ۵۹۰ میلیون دلار، منقضی خواهند شد. این رویداد توان تاثیرگذاری بر قیمت بیت کوین، به خصوص که بازار ارزهای دیجیتال اخیراً نزولی شده است را خواهد داشت.
مکس پین پرایس (Max Pain Price) برای قراردادهای آپشن بیت کوین در حال انقضا، ۲۶۵۰۰ دلار است که نزدیک به قیمت لحظه‌ای فعلی ۲۶۶۶۰ دلار آن است. مکس پین پرایس نشان‌دهنده سطح قیمتی است که بیشترین قراردادها در آن منقضی می‌شود و زمانی که این اتفاق بیوفتد، بیشترین ضررها در آنجا رخ خواهد داد.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

نسبت پوت به کال (Put/Call) برای این قراردادها ۱ است که نشان می‌دهد موقعیت‌های خرید و فروش نسبتاً متعادل هستند. با این حال، افزایش قابل توجهی در موقعیت‌های فروش در این هفته وجود داشته است؛ به طوری که سرمایه‌گذاران بیشتری در واکنش به بدتر شدن نقدینگی بازار، اقدام به فروش بیت کوین کردند.

انقضای 590 میلیون دلار قرارداد آپشن بیت کوین: واکنش قیمت چه خواهد بود؟

با وجود انقضای قراردادهای آپشن بیت کوین، این ارز اخیراً در مقایسه با اتریوم (ETH) حرکت قیمتی قوی‌تری را نشان داده است. بیت کوین در اوایل هفته به بالاترین قیمت ماه خود در ۲۷۴۰۰ دلار رسید، در حالی که اتریوم نسبتاً راکد مانده است.
علاوه بر قراردادهای آپشن بیت کوین، حدود ۱۴۷۰۰۰ قرارداد آپشن اتریوم با ارزش واقعی ۲۳۰ میلیون دلار در همان روز منقضی می‌شود. مکس پین پرایس برای قراردادهای آپشن اتریوم ۱۶۰۰ دلار و نسبت پوت به کال ۰.۹۴ است؛ که نشان‌دهنده توزیع نسبتاً متعادل بین موقعیت‌های معاملاتی خرید و فروش است.
در زمان نگارش این خبر، بیت کوین ۲.۶ درصد نسبت به بالاترین قیمت خود کاهش یافته است و در ۲۶۶۶۴ دلار معامله می‌شود. انقضای قراردادهای آپشن بیت کوین ممکن است تأثیر قابل توجهی بر بازارها نداشته باشد، اما بیت کوین درست بالای سطح حمایت ۲۶۵۰۰ دلار قرار دارد و کاهش بیشتر به طور بالقوه می‌تواند بار دیگر این ارز دیجیتال را به زیر سطح قیمت ۲۶۰۰۰ دلار برساند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا