سرور مجازی
رمز ارز

افزایش ۵۰ درصدی تعداد میلیونرهای توکن BONE شیبا به لطف شیباریوم!

افزایش ۵۰ درصدی تعداد میلیونرهای توکن BONE شیبا به لطف شیباریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی 30 روز گذشته، دنیای ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد آدرس‌هایی بوده، که توکن BONE، توکن حاکمیتی مرتبط با صرافی غیرمتمرکز شیبا اینو، شیبا سواپ (Shibaswap) را انباشت کرده است.

این افزایش را می‌توان به راه‌اندازی اخیر شبکه شیباریوم، یک راه‌حل لایه 2 که توسط توسعه‌دهندگان شیبا اینو توسعه یافته است، نسبت داد. شایان ذکر است که شیباریوم انرژی تازه‌ای را به اکوسیستم شیبا اینو تزریق کرده است.

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های این افزایش، رشد تصاعدی در تعداد آدرس‌های میلیونی BONE است. این دسته از آدرس‌ها، آدرس‌هایی هستند که دارای 1 میلیون توکن BONE یا بیشتر از آن هستند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

بر اساس داده‌های شرکت تحلیل داده IntoTheBlock، آدرس‌هایی که بین 1 تا 10 میلیون توکن BONE (تقریباً 820000 دلار تا 8.2 میلیون دلار) در اختیار دارند، تنها در ماه گذشته شاهد رشد قابل‌ توجه 4.76 درصدی بوده‌اند.

با این حال، نتیجه واقعی زمانی به دست می‌آید که ما به دسته آدرس‌هایی که بین 10 تا 100 میلیون توکن BONE (8.2 میلیون دلار تا 82 میلیون دلار) در خود دارند، بپردازیم. این دسته خاص از آدرس‌ها افزایش خیره‌کننده 50 درصدی را در مدت مشابه 30 روزه تجربه کرده‌اند.

کل موجودی نگهداری‌شده توسط این آدرس‌ها نیز به میزان چشمگیر 46.53 درصد افزایش یافته است. در طرف دیگر، آدرس‌هایی با دارایی‌های کوچک‌تر که بین 0 تا 10 BONE (0 تا 8 دلار) دارند، رشد متوسط 16.97 درصدی داشته‌اند. این نشان‌امر دهنده هجوم نسبتاً کمتر سرمایه‌گذاران جدید به بازار این رمزارز است.

به طور خلاصه، داده‌ها به صراحت نشان می‌دهد که راه‌اندازی شیباریوم تعداد آدرس‌های نگهدارنده BONE را به سقف‌های بی‌سابقه‌ای رسانده است. در حال حاضر، بیش از 192000 آدرس وجود دارد که به طور فعال در اکوسیستم شیبا اینو شرکت می‌کنند.

با وجود شروع تا حدودی دشوار در ماه اوت، شیباریوم توانسته است علاقه فعالان بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. این شبکه که بر اساس اثبات سهام (PoS) عمل می‌کند، از BONE به عنوان توکن اصلی خود استفاده می‌کند. اعتبارسنجی‌ها موظفند در ازای امتیاز تولید بلاک‌ها و کسب پاداش‌های مرتبط، این دارایی را استیک کنند.

آخرین آمار شیباریوم اسکن نشان می‌دهد که این شبکه با موفقیت بیش از 2.1 میلیون تراکنش را با بیش از 1.1 میلیون آدرس ایجاد کرده است. به طرز چشمگیری، حجم تراکنش‌های روزانه به طور مداوم از مرز 200000 فراتر می‌رود، که نشان می‌دهد یک پایگاه کاربری پایدار و رو‌به‌رشد در این شبکه وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا