سرور مجازی
رمز ارز

عرضه یک ETF بیت‌کوین جدید با پایین‌ترین کارمزد! تقاضا برای BTC بیشتر خواهد شد؟

عرضه یک ETF بیت‌کوین جدید با پایین‌ترین کارمزد! تقاضا برای BTC بیشتر خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارمزد صندوق ETF بیت کوین مینی تراست شرکت گری‌اسکیل (Grayscale Bitcoin Mini Trust ETF) احتمالاً ۰.۱۵ درصد خواهد بود که پایین‌ترین رقم در بازار محسوب می‌شود.

نیت گراچی (Nate Geraci)، رئیس بخش ETF شرکت، عنوان کرد که احتمال کاهش کارمزد به ۰.۱۰ درصد نیز وجود دارد.

این موضوع، با استقبال زیاد سرمایه‌گذاران همراه شده و احتمالاً منجر به افزایش سهم بازار گری‌اسکیل و همچنین، افزایش تقاضا برای بیت کوین خواهد شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

شرکت گری‌اسکیل در ماه مارس رسماً از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای راه‌اندازی این صندوق ETF مجوز درخواست کرده بود. این صندوق به منظور جبران کاستی‌های موجود در صندوق GBTC به خصوص کارمزد بالای آن، ایجاد شده است.

در حال حاضر، کارمزد صندوق‌های ETF شرکت‌های بیت‌وایز (Bitwise) و فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) به ترتیب ۰.۲ و ۰.۱۹ درصد است که رقمی بالاتر از صندوق جدید شرکت گری‌اسکیل به حساب می‌آید.

صندوق جدید شرکت گری‌اسکیل در زمانی ارائه می‌شود که صنعت ETF به سرعت در حال گسترش است و شرکت‌های جدیدی در حال اضافه شدن به آن هستند.

این تاکتیک که طی آن، جایگزینی با کارمزد کم برای صندوق اصلی یک شرکت ارائه می‌شود، تلاشی در راستای جذب و حفظ سرمایه‌گذاران است.

ایده ارائه یک نسخه مینی از یک محصول سرمایه‌گذاری، در دنیای مالی جدید نیست. با اتخاذ این استراتژی، گری‌اسکیل امیدوار است که صندوق GBTC خود را بدون ایجاد تغییرات عمده در میزان کارمزد، رقابتی نگه دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا