سرور مجازی
اقتصادی

انواع ماهی چند شد؟/ یک کیلو حلوا سفید یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان / جدیدترین قیمت قزل‌آلا و سالمون را ببینید

انواع ماهی چند شد؟/ یک کیلو حلوا سفید یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان / جدیدترین قیمت قزل‌آلا و سالمون را ببینید

مقایسه قیمت ماهی در نرخنامه میادین میوه و تره‌بار نشان می‌دهد قیمت این محصول در یک ماه اخیر با افزایش همراه بوده است.

طبق نرخنامه جدید میادین میوه و تره‌بار، در حال حاضر قیمت هر کیلو قزل‌آلای رنگین‌کمان ۱۶۵ هزار تومان، حلوا سیاه ۲۴۰ هزار تومان، سنگسر طلایی ۱۸۵ هزار تومان، ماهی شوریده ۲۲۰ هزار تومان و هر کیلو فیله منجمد تیلاپیا ۳۵۰ هزار تومان است.

وعده باورنکردنی قائم‌مقام وزیر جهادکشاورزی درباره قیمت گوشت/ ۲ ماه صبر کنید، قیمت گوشت مثل سال قبل می‌شود

قیمت ماهی در مغازه‌های سطح شهر بالاتر از میادین میوه و تره‌بار است. در حال حاضر، هر کیلو ماهی قزل‌آلا در قصابی‌های مرکز تهران ۱۸۰ تا ۱۹۵ هزار تومان و هر کیلو سالمون (ماهی قزل‌آلا ویژه سالمون) ۱۸۸ تا ۱۹۰ هزار تومان است. البته قیمت فیله ماهی بالاتر است. برای مثال، هر کیلو فیله قزل‌آلا تا ۳۳۰ هزار تومان و هر کیلو سالمون هم به بیش از ۵۵۰ هزار تومان می‌رسد.

قیمت ماهیان جنوب
در میان انواع ماهی، ماهیان جنوب مانند شیر، شوریده، حلوای سیاه و سفید و سنگسر افزایش قیمت بیشتری داشته است. علت گرانی قیمت ماهیان جنوب به کاهش صید و صادرات این ماهیان مربوط می‌شود.

قابل بیان است که امروز امکان ارسال ماهی تازه از جنوب کشور فراهم است و سایت‌های خرید اینترنتی این کار را راحت کرده‌اند و شما می‌توانید ماهی تازه صید روز جنوب سفارش بدهید و به صورت هوایی برایتان ارسال شود. خرید ماهیان صید روز جنوب شامل هزینه حمل و نقل هم می‌شود که بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متفاوت است.

در حال حاضر هر کیلو ماهی سرخو (از مبدأ جنوب کشور) ۵۰۰ هزار تومان، شیرماهی ۶۰۰ هزار تومان و هر کیلو ماهی حلوا سفید (زبیدی) که گران‌ترین و به نوعی لوکس‌ترین ماهی محسوب می‌شود در سایز متوسط ۸۰۰ هزار تومان و در سایز درشت یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که در تهران تا یک‌میلیون و ۷۵۵ هزار تومان هم به فروش می‌رسد.

۲۳۳۲۲۰

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا