سرور مجازی
رمز ارز

احتمال کاهش شدید قیمت اتریوم؛ تحلیل‌گران چه می‌گویند؟

احتمال کاهش شدید قیمت اتریوم؛ تحلیل‌گران چه می‌گویند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نیکلاس مرتن، تحلیل‌گر بازار ارزهای دیجیتال، هشداری درباره سقوط قابل توجه احتمالی قیمت اتریوم (ETH) صادر کرده است. مرتن در ویدئویی که اخیراً برای دنبال‌کنندگان قابل توجه خود در یوتیوب منتشر کرده است، نگرانی خود را در مورد شکست اتریوم در خروج از الگوی مثلث صعودی ابراز می‌کند که نشان‌دهنده چشم‌انداز نزولی برای این ارز دیجیتال است.
مرتن اشاره می‌کند که اتریوم بیش از یک سال فرصت داشته تا حرکت قانع‌کننده‌ای بالاتر از سطح مقاومت ارائه‌شده توسط شکل‌گیری مثلث صعودی انجام دهد. به گفته مرتن، این واقعیت که اتریوم بارها و بارها در حال عبور از سطح ۲۰۰۰ دلار بوده، نشان‌دهنده ضعف است و نگرانی‌هایی را در مورد روند نزولی احتمالی آن افزایش می‌دهد.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

او در ادامه توضیح می‌دهد که اگر از اتریوم حمایت نشود و به مسیر نزولی ادامه دهد، می‌تواند سطوح قیمتی کلیدی مانند سطح ۱۱۰۰ دلار را دوباره لمس کند؛ یا حتی مانند ماه ژوئن به ۸۹۰ دلار کاهش یابد. مرتن همچنین حدس می‌زند که بدترین احتمال ممکن است شامل سقوط شدید اتریوم به محدوده بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار باشد که کاهش قابل توجهی نسبت به قیمت فعلی آن خواهد بود. در زمان نگارش این خبر، اتریوم در قیمت ۱۵۹۷ دلار معامله می‌شود که کمی پایین‌تر از خط حمایت مورب الگوی مثلث صعودی مرتن است.
احتمال کاهش شدید قیمت اتریوم؛ تحلیلگران چه می‌گویند؟هشدار مرتن منحصر‌به‌فرد نیست؛ زیرا سایر تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال نگرانی خود را در مورد مسیر آتی قیمتی اتریوم ابراز کرده‌اند. به عنوان مثال، بنجامین کوون، یک تحلیل‌گر برتر دیگر بازار ارزهای دیجیتال، احتمال کاهش قابل توجه اتریوم تا ۴۰۰ دلار را ذکر کرده است.
توجه به این نکته مهم است که بازارهای ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت‌ها در بین تحلیل‌گران می‌تواند بسیار متفاوت باشد. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران باید احتیاط کنند، تحقیقات کاملی انجام دهند و دیدگاه‌های متعدد را قبل از تصمیم‌گیری مالی در بازار رمزارزها در نظر بگیرند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا