سرور مجازی
فضای مجازی

یوتیوب ویدیوهای تبلیغاتی خودروهای تسلا را حذف کرد

یوتیوب دو ویدیو را از پلتفرم خود حذف کرد که نشان می‌داد رانندگان تسلا از فرزندان خود برای انجام تست‌های ایمنی خودرو استفاده می‌کنند. هدف از این آزمایش‌ها اثبات این مسئله بود که نرم‌افزار بتای Autopilot و «فول خودران» (FSD) تسلا  که همان سیستم‌های کمک راننده پیشرفته دارای ویژگی‌های رانندگی خودکار هستند، اما به خودرو‌ها امکان رانندگی خودشان را نمی‌دهند، به‌طور خودکار عابران پیاده و کودکان را تشخیص می‌دهند که در حال راه رفتن یا ایستادن در جاده هستند و از آسیب به آن‌ها خودداری می‌کنند.

یکی از سخنگویان یوتیوب به CNBC که برای اولین بار این خبر را گزارش کرد، گفت که این پلتفرم ویدیو‌هایی با این مضمون را حذف می‌کند زیرا یوتیوب اجازه به کاربران اجازه نمی‌دهد محتواهایی که شرکت کودکان در فعالیت‌های خطرناک و یا تشویق آن‌ها به انجام این فعالیت‌ها را نشان می‌دهد، بارگذاری کرده و به اشتراک بگذارند. 

تاد پارک، مالک و سرمایه‌گذار تسلا و مدیرعامل Volt Equity، ویدئویی را در ۱۴ آگوست منتشر کرد که نشان می‌داد او در حال رانندگی با خودروی مدل ۳ با سرعت هشت مایل در ساعت به سمت یکی از فرزندانش در جاده سانفرانسیسکو است. قبل از اینکه یوتیوب آن را حذف کند، این ویدیو ده‌ها هزار بازدید داشت.

پارک در این باره گفت که بچه‌هایش هرگز در خطر نبوده‌اند و او آماده است هر زمان که بخواهد مسئولیت را بر عهده بگیرد. ویدیویی که او منتشر کرد نشان می‌داد که سرعت خودرو در حال کاهش بوده و به هیچ فردی آسیب نمی‌زند.


بیشتر بخوانید 

  • سبقت بایدو از تسلا در زمینه خودروهای خودران

خودرو‌های تسلا به صورت استاندارد با Autopilot، یک سیستم پیشرفته کمک راننده (ADAS) که شامل ویژگی‌هایی مانند کروز کنترل آگاه از ترافیک، کمک فرمان در خطوط مشخص شده و تشخیص عابر پیاده در گذرگاه‌هاست، عرضه می‌شوند. FSD پیشرفته‌تر ADAS تسلاست و شامل ویژگی پارکینگ Summon و همچنین Navigate on Autopilot است که خودرو را از روی رمپ بزرگراهی به خارج از رمپ هدایت می‌کند و اکنون در خیابان‌های شهر عملیاتی است. تمامی این قابلیت‌ها نیازمند یک راننده انسانی است که تمرکز خود را حفظ کند و در صورت نیاز کنترل وسیله نقلیه را در دست بگیرد.

اما مجموعه‌ای از تصادفات مربوط به خودروهای تسلا پلیس را بر آن داشته تا تحقیقاتی را در این رابطه آغاز کند.

منبع: techcrunch

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا