سرور مجازی
اقتصادی

بیش از یکهزار خودرو خارجی از بندر شهید باهنر وارد شد

بیش از یکهزار خودرو خارجی از بندر شهید باهنر وارد شد

به گزارش خبرآنلاین،حمیدرضا محمدحسینی تختی روز دوشنبه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با افزایش روند واردات خودرو، یکهزار و ۳۱ دستگاه خودرو سواری در بندر شهید باهنر وارد شده که از این میزان ۳۰۰ دستگاه امور ترخیصی آنها توسط گمرک انجام شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۷۳۱ دستگاه خودرو در حال ترخیص از گمرک بندر شهید باهنر وجود و با پایان روند قانونی، بدون هیچ معطی از بندر خارج خواهد شد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود: بیشتر این خودروها از نوع هیوندای النترا ساخت کشور کره بوده که از کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری شده است.

محمدحسینی تختی گفت: ظرفیت و زیرساخت‌های مناسب این بندر برای واردات و ترانزیت ماشین‌آلات سبک و سنگین آن را به نقطه عطفی در پیشبرد اقتصاد دریا محور و افزایش مراودات با کشورهای همسایه تبدیل کرده است.

وی با اشاره به موقعیت و ظرفیت مناسب این بندر برای واردات و ترانزیت خودرو یادآور شد: تعرفه‌های مناسب خدمات لجستیکی، فاصله نزدیک با بنادر کشورهای همسایه، دارا بودن انبارهای مسقف و مجهز و تجهیزات مناسب پورت اپراتوری، این بندر را به جایگاه مناسبی در عرصه واردات، ترانزیت خودرو در منطقه تبدیل کرده است.

46

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا