سرور مجازی
رمز ارز

مبادله ۳۰۰ رمزارز فقط با یک تراکنش؛ چطور ممکن است؟‍!

مبادله ۳۰۰ رمزارز فقط با یک تراکنش؛ چطور ممکن است؟‍!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک تیم توسعه‌دهنده در بلاکچین اولانچ (Avalanche) ابزاری را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۳۰۰ توکن مختلف را در یک تراکنش مبادله کنند. این توسعه‌دهندگان هفته گذشته طی یک پنل در سئول گفتند که Multiswap، توسط تیم CavalRe، بیشترین تعداد سواپ توکن (token swap) را در یک دوره آزمایشی با 340 توکن مختلف ثبت کرده است.

استخرهای نقدینگی صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) معمولاً به معامله‌گران اجازه می‌دهند که یک نوع توکن را با دیگری مبادله کنند. با این حال، کد Multiswap یک استخر نقدینگی شامل بسیاری از توکن‌های مختلف ایجاد می‌کند که می‌توان آنها را به راحتی با یکدیگر معامله کرد و به این ترتیب، امکان انجام معاملات متعدد در یک تراکنش را فراهم می‌کند.

استخر نقدینگی انبوهی از ارزهای دیجیتال است که در یک قرارداد هوشمند قفل شده و منجر به ایجاد نقدینگی برای معاملات سریع‌تر می‌شود. کاربرانی که توکن‌ها را به استخرها عرضه می‌کنند، ارائه‌دهندگان نقدینگی (LP) نامیده می‌شوند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

ابزار جدید به کاربران اجازه می‌دهد که استراتژی‌های معاملاتی پیچیده‌تری را تنظیم کنند؛ مانند استراتژی‌هایی که شامل توکن‌های مختلف است و باید به سرعت با کارمزد پایین انجام شود.

اریک فورگی (Eric Forgy)، بنیان‌گذار CavalRe در پیامی گفت:

به این ابزار، همچون نوع جدیدی از ETF غیرمتمرکز فکر کنید. در تست نت، ما یک استخر با بیش از 500 توکن داریم که نمونه‌ای از S&P 500 را برای اهداف نمایشی نشان می‌دهد که بیش از 125 هزار جفت معاملاتی با تقسیم نقدینگی صفر را در بر می‌گیرد.

کل نقدینگی برای هر توکن برای معامله در برابر هر توکن دیگری در استخر موجود است. فورگی گفت:

برای تکرار این مورد در یونی سواپ به 125 هزار استخر جداگانه نیاز دارید که فقط نقدینگی موجود را از بین می‌برد.

فورگی همچنین بیان داشت که با این وجود، خطرات امنیتی به دلیل ماهیت ذاتی برنامه‌های کاربردی مبتنی بر بلاکچین پیچیده باقی می‌ماند و کاربران باید مراقب باشند. هیچ نرم‌افزاری چه روی بلاکچین باشد و چه نباشد، هرگز نمی‌تواند ادعا کند که عاری از خطرات امنیتی است.

در ماه‌های آینده، Multiswap امکانات توسعه را در قالب ارزهای خارجی، کالاها و سهام توکنیزه‌شده بررسی خواهد کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا