سرور مجازی
رمز ارز

اقدام عجیب نهنگ ناشناس در آستانه هاوینگ؛ ۱۶ هزار BTC به بایننس ارسال شد!

اقدام عجیب نهنگ ناشناس در آستانه هاوینگ؛ ۱۶ هزار BTC به بایننس ارسال شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در آستانه رویداد هاوینگ بیت‌کوین با نوسانات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. در این میان، تحرکات اخیر نهنگ‌های بیت‌کوین، به ویژه انتقال ناگهانی یک میلیارد دلار بیت‌کوین به صرافی بایننس، باعث نگرانی و سردرگمی در بین سرمایه‌گذاران شده است.

این رویداد باعث کاهش ۴.۸۰ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک روز شد.

طبق گزارش‌ها، یک نهنگ ناشناس با آدرس ۱۶prj….Q۳uGP، در اقدام اخیر خود، ۱۶,۲۷۶ واحد بیت‌کوین را به طور مستقیم به صرافی بایننس منتقل کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با توجه به اینکه بایننس پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد یک میلیارد دلار از دارایی‌های صندوق امنیت کاربران خود را به USDC تبدیل کند، برخی از تحلیلگران بر این باورند که این بیت‌کوین‌ها از همان صندوق منتقل شده‌اند.

این رویداد نگرانی‌هایی را در مورد آینده کوتاه‌مدت بیت‌کوین ایجاد کرده است. برخی از تحلیلگران بر این باورند که این فروش می‌تواند باعث اصلاح بیشتر قیمت بیت‌کوین شود.

علی مارتینز، تحلیلگر مشهور ارز دیجیتال، معتقد است که در صورت شکسته شدن سطح حمایتی ۶۱,۰۰۰ دلاری، قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا ۵۶,۲۰۰ دلار کاهش یابد.bitcoin-whale-dumps-1b-btc-binance-ahead-halving-what-nex

با این حال، همه تحلیلگران نسبت به آینده بیت‌کوین بدبین نیستند. مارتینز همچنین سناریویی را برای بازگشت صعودی بیت‌کوین در نظر گرفته است. او معتقد است که در صورت بسته شدن پایدار کندل ۴ ساعته بیت‌کوین بالای سطح ۶۲,۳۰۰ دلار، می‌توان شاهد افزایش قیمت تا ۶۶,۵۰۰ دلار بود.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که در ابتدای امروز، قیمت بیت کوین تا محدوده ۶۰۰۰۰ دلار نیز کاهش یافته بود، اما در ادامه از شدت این روند کاسته شد.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با کاهش حدود ۲ درصدی در محدوده ۶۱۶۰۰ دلاری معامله می‌شود. حجم معاملات یک روزه آن نیز با افزایش ۹.۵۱ درصد به ۴۲.۲۸ میلیارد دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا