سرور مجازی
رمز ارز

رونمایی از ورلد چین، شبکه لایه دوم ورلد کوین! روند قیمت WLD تغییر خواهد کرد؟

رونمایی از ورلد چین، شبکه لایه دوم ورلد کوین! روند قیمت WLD تغییر خواهد کرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ورلد کوین (Worldcoin)، پروژه‌ ارز دیجیتالی که سم آلتمن، مدیرعامل شرکت هوش مصنوعی OpenAI، یکی از هم‌بنیان‌گذاران آن است، در تاریخ ۱۷ آوریل و طی اقدامی قابل توجه، راه‌حل لایه دوم خود را با نام ورلد چین (World Chain) معرفی کرده است.

این خبر در حالی منتشر شده که تعداد کاربران کیف پول ورلد اپ (World App) به ۱۰ میلیون نفر رسیده و از طرفی، ورلد کوین با با چالش‌های قانونی در نقاط مختلف جهان مواجه است.

ورلد چین که بر اساس فناوری OP Stack و بر بستر شبکه اتریوم ساخته شده، با هدف رفع مشکلات مقیاس‌پذیری وب ۳ فعالیت خواهد کرد. این راه‌حل قرار است در تابستان سال جاری راه‌اندازی شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

ورلد کوین ادعا می‌کند که شبکه‌ ورلد چین برای همه قابل دسترس خواهد بود و افراد تاییدشده، شامل بیش از ۵ میلیون دارنده‌ ورلد آیدی (World ID)، در اولویت قرار خواهند گرفت.

برای این منظور، این شبکه با پروتکل ورلد کوین ادغام عمیقی خواهد داشت تا بتواند از سیستم تایید هویت ورلد آیدی استفاده کند و رشد شبکه را سرعت بخشد.

ورلد کوین معتقد است که شیوع بات‌ها در بلاکچین‌ها یک چالش اساسی است و تخمین می‌زند تا ۸۰ درصد از تراکنش‌ها خودکار باشند. راه‌حل ورلد چین با تفکیک انسان از بات‌ها قصد دارد تا این مشکل را برطرف سازد.

علاوه بر اتر، کاربران ورلد چین می‌توانند با استفاده از توکن بومی WLD، کارمزد تراکنش‌های خود را پرداخت کنند. در زمان نگارش این خبر، قیمت WLD، با ۲.۳ درصد افت روزانه، در محدوده ۴.۸۳ دلار معامله می‌شود.worldcoin-introduces-l2-world-chain

تصمیم ورلدکوین در بحبوبه‌ افزایش نظارت‌های قانونی علیه این پروژه صورت می‌گیرد. وزارت تولید، علم و نوآوری فناوری بوینس آیرس آرژانتین، ورلد کوین را به دلیل بندهای سوءاستفاده‌کننده در قراردادهای کاربران، تحت پیگرد قانونی قرار داده است، این قضیه می‌تواند ورلد کوین را با جریمه ‌۱.۲ میلیون دلاری روبرو کند.

این شرکت علاوه بر بوینس آیرس، در کشورهایی مانند اسپانیا و کنیا نیز با نظارت‌های دقیق روبرو بوده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا