سرور مجازی
رمز ارز

یک نهنگ باستانی اتریوم با فروش ذخایر خود بازار را تکان داد! ماجرا چیست؟

یک نهنگ باستانی اتریوم با فروش ذخایر خود بازار را تکان داد! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، یکی از دارندگان اولیه اتریوم که در عرضه اولیه (ICO) آن در سال ۲۰۱۵ شرکت کرده بود، اقدام به فروش قابل توجه توکن‌های خود کرده است. بر اساس گزارش‌های پلتفرم Spot on Chain، این فرد ۲,۰۰۰ واحد اتریوم را به قیمت ۶ میلیون دلار USDC فروخته است.

این رویداد به دلیل سابقه طولانی این فرد در اکوسیستم اتریوم، اهمیت ویژه‌ای دارد و توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهند که وی در ابتدا و طی عرضه اولیه اتریوم، ۳۳,۲۱۳ واحد ETH را با قیمت تقریباً ۰.۳۱ دلار به ازای هر توکن، خریداری کرده بود.

او در طول زمان، دارایی‌های خود را به صورت استراتژیک مدیریت کرده است. بخشی از اتریوم‌های وی (حدود ۵,۱۱۰ واحد) به صرافی کراکن منتقل شده و یا از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز با میانگین قیمت تقریباً ۲,۵۴۵ دلار برای هر واحد به فروش رفته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با وجود فروش اخیر، این نهنگ همچنان دارای موجودی قابل توجهی در حدود ۲۹,۷۰۰ واحد ETH به ارزش تقریبی ۸۹.۴ میلیون دلار است که در سه کیف پول و عمدتا در پلتفرم‌های استیکینگ توزیع شده است.

فعالیت دوباره چنین دارندگان قدیمی در بازار ارزهای دیجیتال، اغلب منجر به بحث و گمانه‌زنی می‌شود. داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که فروش‌های عمده توسط سرمایه‌گذاران اولیه می‌توانند بر پویایی بازار تاثیر بگذارند و به افزایش نوسانات دامن بزنند.

نکته قابل توجه این است که این فروش با کاهش قیمت اتریوم همزمان شده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم با ۲.۶۱ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۳,۰۰۰ دلار نوسان می‌کند. قیمت اتریوم از ابتدای هفته جاری تاکنون ۹ درصد از اوج اخیر خود که در نزدیکی ۳,۳۰۰ دلار ثبت شد، کاهش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا