سرور مجازی
رمز ارز

تلاش‌های بایننس برای بهبود وضعیت بازار؛ چند جفت‌ارز جدید به این صرافی اضافه شد!

تلاش‌های بایننس برای بهبود وضعیت بازار؛ چند جفت‌ارز جدید به این صرافی اضافه شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی بایننس با معرفی جفت‌ارزهای معاملاتی جدید برای ارزهای دیجیتال کمتر شناخته‌شده و سرویس‌های ربات معاملاتی جدید، توجه بازار را جلب کرده است.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که بازار ارزهای دیجیتال به دلیل ابهامات و ترس‌های حاکم، با رکود مواجه است. بایننس امیدوار است با این حرکت، جرقه‌ امیدی در بازار ایجاد کند.

جفت‌ارزهای جدیدی که بایننس معاملات اسپات آنها را آغاز کرده، شامل ATOM/USDC، CFX/USDC، POLYX/TRY، RNDR/USDC، RUNE/USDC و SAGA/USDC می‌شود که از ۱۷ آوریل معاملات آنها در دسترس خواهد بود.

Ramzarzخرید سریع SAGA!
با یک کلیک ساگا (SAGA) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید SAGA

همچنین، سرویس‌های ربات معاملاتی بایننس برای جفت‌ ارزهای SAGA/USDT و TNSR/USDT فعال خواهد شد. با این حال، دسترسی به این جفت‌ها و سرویس‌ها ممکن است برای کاربران برخی کشورها به دلیل محدودیت‌های قانونی و نظارتی، امکان‌پذیر نباشد.

ارز دیجیتال ساگا (Saga) که به تازگی در لانچ‌پول بایننس معرفی شده، یکی از ارزهای دیجیتال حاضر در جفت‌ ارزهای معاملاتی جدید است. لیست شدن ساگا در بایننس، نشان‌دهنده‌ افزایش علاقه‌ سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال است.

تحلیلگران با توجه به سابقه‌ مثبت تاثیرگذاری اعلامیه‌های صرافی‌های بزرگ بر قیمت ارزهای دیجیتال، نسبت به آینده‌ قیمتی ارزهای دیجیتال جدید لیست‌شده در بایننس خوش‌بین هستند. آن‌ها انتظار دارند که با حمایت بایننس و افزایش دسترسی به این ارزها از طریق جفت‌ ارزهای معاملاتی جدید، شاهد افزایش قیمت آن‌ها باشند.

هرچند که علی‌رغم این خبر مثبت، برخی از ارزهای دیجیتال مذکور با کاهش قیمت مواجه شده‌اند. برای مثال، قیمت رمزارزهای کازماس (ATOM)، تورچین (RUNE) و ساگا در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۷.۶۱، ۹.۱۷ و ۶.۶۷ درصد کاهش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا