سرور مجازی
رمز ارز

نهنگ‌ها در حال انباشت و استیکینگ اتنا! قیمت ENA دوباره صعودی خواهد شد؟

نهنگ‌ها در حال انباشت و استیکینگ اتنا! قیمت ENA دوباره صعودی خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در طی ۲۴ ساعت گذشته، ارز دیجیتال اتنا (ENA) با ۱۱ درصد کاهش قیمت مواجه شده و در محدوده ۱.۰۱ دلار معامله می‌شود. با این حال، حجم معاملات این توکن با افزایش ۳.۱۳ درصدی به ۹۱۰ میلیون دلار رسیده است. این در حالی است که حجم معاملات اتنا دیروز حدود ۳۳ درصد کاهش یافته بود.

با وجود افت قیمت اتنا در ۲۴ ساعت گذشته، این ارز دیجیتال نسبت به یک ماه گذشته، همچنان یک رشد قابل‌توجه ۵۰ درصدی دارد. تحلیلگران، روند صعودی اخیر اتنا را به فعالیت نهنگ‌ها در بازار آن نسبت می‌دهند.

به گزارش پلتفرم SpotOnChain، یک نهنگ طی چند روز گذشته در مجموع ۱۸.۱۲ میلیون توکن اتنا را از صرافی بایننس خارج کرده و تمام آنها را صرف استیکینگ نموده است. ارزش این توکن‌ها معادل ۲۳.۹ میلیون دلار، با میانگین قیمت تقریبی ۱.۳۲ دلار، است.

Ramzarzخرید سریع ENA!
با یک کلیک اتنا (ENA) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید ENA

با کاهش قیمت توکن ENA، این نهنگ همچنان به انباشت اتنا ادامه داده و ۶.۹۵۴ میلیون توکن دیگر به مبلغ ۷.۹۹ میلیون دلار را از بایننس خارج و استیک کرده است.

برداشت و به خصوص استیکینگ این توکن‌ها نشان‌دهنده خوش‌بینی شدید این نهنگ نسبت به آینده اتنا است.

در اوایل این ماه، همین سرمایه‌گذار ۱۱.۱۷ میلیون اتنا معادل ۱۵.۹۵ میلیون دلار، با قیمت تخمینی ۱.۴۳ دلار را از بایننس خارج کرده بود که نیمی از آنها را در اتنا لبز (Ethena Labs) استیک کرد و به چهارمین استیکر (staker) بزرگ اتنا تبدیل شد.

استیکینگ به معنای قفل کردن توکن‌ها برای مدت زمان مشخص، جهت کسب سود است. با افزایش تعداد توکن‌های استیک شده، عرضه کل اتنا در بازار کاهش می‌یابد که این امر می‌تواند به افزایش قیمت آن منجر شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا