سرور مجازی
رمز ارز

۴ روز تا هاوینگ! قیمت بیت کوین به ۸۰ هزار دلار خواهد رسید؟

۴ روز تا هاوینگ! قیمت بیت کوین به ۸۰ هزار دلار خواهد رسید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که حدود ۴ تا ۵ روز به چهارمین هاوینگ بیت کوین (BTC) باقی مانده است، بسیاری از تحلیلگران حوزه کریپتو نسبت به افزایش قیمت این ارز دیجیتال پس از رویداد خوش‌بین هستند.

یکی از این تحلیلگران با نام مستعار CryptoJelleNL معتقد است که طی زمان کوتاهی پس از هاوینگ، قیمت بیت کوین به ۸۰ هزار دلار خواهد رسید.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

وی بیان داشت:

قیمت بیت کوین در نمودار ۳ روزه، علی‌رغم حرکت جانبی زیر سطح روانی مهم ۷۰ هزار دلار طی آخر هفته، صعودی باقی مانده و دستیابی به ۸۰ هزار دلار دور از دسترس نیست.

bitcoin-halving-days-away-analyst-predicts-imminent-surge-to-80000این تحلیلگر همچنین اشاره کرد که قیمت بیت کوین همچنان بالاتر از سقف چرخه‌های قبلی قرار دارد که نشانه خوبی برای صعود قیمت محسوب می‌شود.

علاوه بر این، یکی دیگر از تحلیلگران مشهور حوزه کریپتو به نام علی مارتینز (Ali Martinez)، عنوان کرده که نسبت سود به زیان تحقق‌یافته بیت کوین به زیر ۱ رسیده که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران در حال حاضر بیشتر در ضرر هستند. این موضوع از نظر تاریخی نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین در کف قرار دارد.bitcoin-halving-days-away-analyst-predicts-imminent-surge-to-80000

قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲.۵ درصد افزایش یافته و به ۶۶۱۵۶ دلار رسیده است. در کل، می‌توان گفت بزرگترین دارایی در بازار کریپتو در حال نزدیک شدن به یکی از مهم‌ترین رویدادها است که مطمئناً تأثیر زیادی بر قیمت آن خواهد داشت.

با این حال، پیش‌بینی دقیق قیمت بیت کوین امری دشوار است، لذا انجام تحقیقات شخصی قبل از سرمایه‌گذاری ضرورت دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا