سرور مجازی
رمز ارز

آیوو، رمزارزی امیدوارکننده برای کسب بازدهی بالا در سه ماهه دوم ۲۰۲۴!

آیوو، رمزارزی امیدوارکننده برای کسب بازدهی بالا در سه ماهه دوم ۲۰۲۴!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با شروع سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ و نزدیک شدن به رویداد هاوینگ آتی بیت کوین (BTC)، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال به دنبال رمزارزهایی هستند که بازدهی بالاتری داشته باشند.

در این میان، یکی از ارزهای دیجیتالی که این روزها با عملکرد امیدوارکننده‌اش توجه کارشناسان بازار را به خود جلب کرده، آیوو (AEVO) است. گروهی از کارشناسان معتقدند که رمزارز آیوو پتانسیل قابل‌توجهی برای رشد در ماه‌های آینده دارد.

در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال آیوو با قیمت ۱٫۸۵ دلار معامله می‌شود که یک رشد بیش از ۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد. همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار آیوو هم در بازه روزانه بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و به ۲۰۳٫۸۳ میلیون دلار رسیده است.cryptos-set-for-a-big-2024-dont-miss-out

آیوو یک صرافی غیرمتمرکز است که روی لایه دو آیوو (Aevo L۲) در شبکه اتریوم اجرا می‌شود. این صرافی مشتقات به کاربران اجازه می‌دهد تا قراردادهای آپشن، معاملات آتی دائمی و حتی توکن‌های در مرحله قبل از راه‌اندازی را معامله کنند.

این صرافی دارای حجم معاملات بیش از ۳۰ میلیارد دلاری بوده و بیش از ۵ هزار تراکنش را در هر ثانیه (TPS) پردازش می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که ارز دیجیتال آیوو به عنوان توکن حاکمیتی پروتکل ریبون فایننس (Ribbon Finance) هم عمل می‌کند و این موضوع نیز به نوبه خود، پتانسیل رشد آن را افزایش می‌دهد.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا