سرور مجازی
رمز ارز

افزایش اعتماد هولدرها به دوج‌کوین! داده‌ها درباره آینده DOGE چه می‌گویند؟

افزایش اعتماد هولدرها به دوج‌کوین! داده‌ها درباره آینده DOGE چه می‌گویند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

همزمان با افزایش بحث و گمانه‌زنی‌ها در خصوص میم‌کوین‌ها و در صدر آن‌ها، دوج‌کوین (DOGE)، تعداد آدرس کیف‌پول هولدر این میم کوین به میزان خیره‌کننده ۸۵ درصد افزایش یافته است.

نکته جالب توجه این است که بیشتر سرمایه‌گذاران دوج‌کوین اکنون در سود هستند. با این حال، به نظر می‌رسد که دارندگان این ارز دیجیتال قصد فروش کوین‌‌های خود را ندارند.

با نگاهی دقیق به داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، مشخص می‌شود که تقریباً ۸۵ درصد از آدرس‌های دوج‌کوین در حال حاضر در سود هستند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در همین حال، ۱۲ درصد از آدرس‌ها در ضرر و حدود ۳.۳ درصد در نقطه سربه سر قرار دارند.doge-strong-holders-profit-selling-slows

علی‌رغم اینکه اکثر دارندگان دوج‌کوین می‌توانند توکن‌های خود را با سود بفروشند، روند قابل‌توجهی در افزایش برداشت از صرافی‌های به ثبت رسیده است.

طی هفت روز گذشته، میزان برداشت DOGE از صرافی‌ها ۱۱۰ میلیون توکن بیشتر از میزان توکن‌های واریز شده بوده است. چنین الگویی معمولاً نشان‌دهنده احساسات صعودی معامله‌گران نسبت به آینده یک توکن است.

از ابتدای سال، شبکه دوج‌کوین رشد چشمگیری داشته است. در طول ۳۰ روز گذشته، به طور متوسط ۶.۳ میلیون آدرس DOGE با موجودی غیر‌صفر ثبت شده است.doge-strong-holders-profit-selling-slows

در مقابل، فعالیت در شبکه دوج کوین رکود جزئی را تجربه کرده است. طی هفت روز گذشته، روند ایجاد آدرس‌های جدید تقریباً ۱۲.۷۳ درصد و تعداد آدرس‌های فعال حدود ۸ درصد کاهش یافته است.doge-strong-holders-profit-selling-slows

گفتنی است، تعداد معدودی از سرمایه‌گذاران اصلی و بزرگ، بخش قابل‌توجهی از موجودی دوج‌کوین را در اختیار دارند. تقریباً ۷۷ آدرس حاوی ۰.۱ تا ۱ از کل موجودی توکن‌ها هستند که در مجموع، حدود ۲۱.۳ درصد از موجودی کلی را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این، ۹ آدرس نهنگ، در مجموع تقریباً ۴۲.۵ درصد از کل موجودی دوج‌کوین را در خود جای داده‌اند. هر کدام از این نهنگ‌ها به صورت جداگانه بیش از ۱ درصد از موجودی توکن را در اختیار دارند.doge-strong-holders-

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا