سرور مجازی
رمز ارز

نشانه‌ها از پایان روند نزولی ورم‌هول می‌گویند! قیمت W به بالای ۱ دلار برمی‌گردد؟

نشانه‌ها از پایان روند نزولی ورم‌هول می‌گویند! قیمت W به بالای ۱ دلار برمی‌گردد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال ورم‌هول (W) طی هفته‌های اخیر، روند نزولی شدیدی را تجربه کرد که نشان‌دهنده تسلط بالای خرس‌ها بر بازار بود. قیمت این توکن طی هفته و ماه گذشته به ترتیب ۳۲.۷ و ۵۱ درصد کاهش یافته است.

با این حال، به تازگی نشانه‌هایی از بهبود احتمالی در نمودار روزانه توکن ورم‌هول ظاهر شده و به نظر می‌رسد قیمت در سطح ۰.۴۵۵ دلار به حمایت رسیده است.

گاوها اکنون آماده شکستن مقاومت‌های پیش رو هستند و این احتمال وجود دارد که قیمت توکن W افزایش قابل‌توجهی را نسبت به سطوح فعلی تجربه کند.

Ramzarzخرید سریع W!
با یک کلیک ورم هول (W) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید W

در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن W در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۳.۷ درصد افزایش داشته و به ۰.۶۷۶۲ دلار رسیده است.

اهداف قیمت این رمزارز در صورت ادامه صعود، سطوح ۰.۹ دلار و ۱.۱۶ دلار هستند. در مقابل و در صورتی که قیمت این توکن نتواند بالاتر از سطح ۰.۴۵۵ دلار باقی بماند، نزول بیشتری را تجربه خواهد کرد.

از ۳ آوریل ۲۰۲۴، حجم معاملات توکن W کاهش یافت که نشان‌دهنده کاهش تقاضا و هیجانات بود.

طبق داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment)، حجم معاملات این توکن طی دومین هفته ماه آوریل، از ۱.۸۶ میلیارد دلار به ۲۵۰ میلیون دلار کاهش یافت.

با این حال، با شروع هفته جدید شرایط تغییر کرده و حجم معاملات توکن W افزایش قابل‌توجهی داشته است. لذا این احتمال وجود دارد که در پی افزایش تقاضا، قیمت این توکن افزایش یابد.the-w-crypto-price-highlights-sustenance-gestures-whats-next

علاوه بر این، فعالیت توسعه‌دهند‌گان پلتفرم ورم‌هول، رشد پایداری داشته است که نشانه بسیار خوبی محسوب می‌شود و می‌تواند موجب بهبود احساسات در بازار گردد.the-w-crypto-price

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا