سرور مجازی
zoomit

کسب دو نشان طراحی توسط محصولات جدید ای دیتا؛ زیبایی اتفاقی نیست

در تازه‌ترین آن‌ها ای دیتا دو نشان معتبر 2022 Good Design Awards را به دست آورده است.

خریداران محصولات نسل جدید در کنار کارایی بالا، خواهان طراحی شکیل و نوآورانه هستند که‌ ای دیتا توانسته با محصولات مختلف خود به این نیاز پاسخ بدهد. اس اس دی‌های سری LEGEND 960 MAX و ماژول‌های حافظه رم سری ACE دو مورد از محصولات جدید ای دیتا با طراحی چشم نواز و کاملاً نوآورانه هستند.

نوآوری‌ ای دیتا در طراحی SSD های LEGEND 960 MAX و کیت‌های حافظه رم ACE توانسته نظر داوران Good Design Awards 2022 را به خود جلب کند و نشان معتبر طراحی برتر را کسب کرده‌اند.

ماژول‌های حافظه رم سری ACE DRAM؛ انتخاب تولید‌کنندگان محتوا

ماژول‌های حافظه رم سری ACE دارای طراحی ساده با حرارت‌گیر آلومینیومی بسیار مرغوب و نوشته‌های رنگی چاپ شده به کمک فناوری نانو هستند که از هر زاویه‌ای به آن نگاه کنید چشم نواز است. جالب‌تر اینکه رم‌های ACE ای دیتا دارای پوشش مخصوصی هستند که سطح آن‌ها را دربرابر جذب اثر انگشت مقاوم کرده است و هیچ چیز نمی‌تواند زیبایی ACE را بپوشاند.

ماژول‌های حافظه ACE ای دیتا در کنار طراحی نوآورانه که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند، از پروفایل‌های XMP برای اورکلاک آسان ماژول و رسیدن به فرکانس و تایمینگ مطلوب پشتیبانی می‌کنند.

ACE DRAM ای دیتا برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا ایده‌آل است و با جدیدترین پلتفرم‌های اینتل و AMD سازگاری کامل دارد تا بالاترین کارایی را توام با زیبایی منحصر‌به‌فرد داشته باشید.

آونگ

اس اس دی‌های LEGEND 960 MAX؛ نهایت سرعت

با پیشرفت گیمینگ و تولید محتوا، شاهد شدت گرفتن نیاز کاربران حرفه‌ای برای حافظه ذخیره‌سازی سریع‌تر از همیشه هستیم. ای دیتا برای برآورده کردن خواسته آنهایی که یک SSD با سرعت سرسام آور می‌خواهند، سری LEGEND 960 MAX را طراحی کرده است.

اس اس دی‌های پرسرعت LEGEND 960 MAX ای دیتا از رابط PCIe Gen4 و پروتکل NVMe 1.4 در ترکیب با مرغوب‌ترین تراشه‌ها و بهینه‌ترین الگوریتم‌های نرم‌افزاری بهره می‌برند که حاصل آن سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب تا 7400 و 6800 مگابایت در ثانیه است.

چنین سرعت بسیار بالایی اس اس دی‌های سری LEGEND 960 MAX ای دیتا را به انتخابی بی‌بدیل برای سازندگان انیمیشن‌های سه بعدی، گیمینگ، هنر مجازی و همه آن‌هایی که یک SSD فوق سریع می‌خواهند تبدیل کرده است.

سری LEGEND 960 MAX در ظرفیت تا 4 ترابایت عرضه می‌شود. این اس اس دی زیبا و پرسرعت از حرارت گیر بسیار کارآمد با طراحی شکیل بهره می‌برد که با پلی استیشن 5 هم سازگاری دارد.

کسب نشان معتبر 2022 Good Design Awards مهر تاییدی بر طراحی برتر و غیر تکراری محصولات جدید ای دیتا است.

محصولات جدید ای دیتا که موفق به کسب نشان معتبر بین‌المللی شده‌اند، به‌زودی در بازار ایران با گارانتی خوش‌نام آونگ عرضه خواهند شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا