سرور مجازی
اخبار آی تی

دعوت از تیم‌های فناور برای تولید فرآورده‌های نوین دارویی

به گزارش ایسنا، به نقل از ستاد نانو، "اینوتن" (Innoten) به‌عنوان یکی از برنامه‌های ستاد توسعه فناوری نانو است که از سوی یکی از مجموعه‌های فناور و از طریق کارگزاران خود اقدام به شناسایی نیازها و مسایل شرکت‌های صنعتی کرده و پس از ارزیابی‌های مختلف، در صورتی‌که پاسخ آماده برای آن شناسایی نشده است، اقدام به انتشار فراخوان و برگزاری مسابقه می‌کند.

بر این اساس یکی از شتابدهنده‌ها فعال در حوزه فراوردهای هایتک دارویی با همکاری شبکه تبادل فناوری، رویداد" تپش" را با تمرکز بر "فراورده‌های نوین دارویی و مکمل‌ها" و در موضوعات میکروسفرها، تکنولوژی mRNA، فرمولاسیون‌های مبتنی بر نانوتکنولوژی و کانژوگه‌های پلیمری و پروتئینی برگزار می‌کنند.

مهمترین هدف برگزاری این رویداد، ایجاد فرصت‌های رشد و موفقیت برای استارت‌آپ‌ها است. ایده‌ها یا طرح‌هایی که از لحاظ فنی و اقتصادی مناسب است را می‌توان با ایجاد بستری از اساتید، فعالان به‌ نام و زیرساخت‌های مهمی چون آزمایشگاه، خطوط تولیدی، فضای اداری، آموزش و…. به همراه تیم مارکتینگ به مرحله تولید انبوه و در نهایت فروش رساند.

در این فراخوان از تمامی علاقه‌مندان اعم از شرکت‌های فناور، دانشجویان، پژوهشگران و… دعوت می‌شود برای رفع مساله مطرح شده در این فراخوان شرکت کنند و تا ۵ مردادماه ۱۴۰۰ فرصت دارند طرح مفهومی اولیه خود را به دبیرخانه چالش ارسال کنند. پس از اتمام مهلت دریافت طرح‌ها و غربال اولیه، داوری طرح‌ها انجام خواهد شد و سرانجام طرح‌های برگزیده به مرحله دوم راه خواهند یافت.

برگزیدگان مرحله نخست، فرصت خواهند داشت تا ضمن تکمیل مستندات فنی و اقتصادی، نمونه‌ای آزمایشگاهی از طرح خود را مطابق با ملاحظات فنی چالش، تولید کنند. در این مرحله شرکت‌کنندگان به‌صورت گام‌به‌گام، پیشرفت طرح خود را گزارش می‌دهند و بر اساس آن از حمایت‌هایی چون اعطای گرنت نقدی و آزمایشگاهی به تیم‌های برگزیده به مبلغ ۴۰ میلیون تومان، تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه در راستای تجاری‌سازی برای هر تیم برگزیده به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، کمک به تهیه طرح کسب و کار برای هر تیم برگزیده، دوره‌های آموزشی حرفه‌ای کسب و کار با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی و خدمات شتابدهی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا