سرور مجازی
رمز ارز

انتقال ۵۳ میلیون ریپل در بازار! نظر نهنگ‌ها درباره آینده XRP مثبت است یا منفی؟

انتقال ۵۳ میلیون ریپل در بازار! نظر نهنگ‌ها درباره آینده XRP مثبت است یا منفی؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انتقال بیش از ۵۳ میلیون ریپل (XRP) توسط نهنگ‌های این ارز دیجیتال، درست پیش از پایان مهلت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) برای ارائه لایحه دفاعی در پرونده شکایت خود علیه ریپل، باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در مورد تأثیر آن بر قیمت XRP شده است.

طبق گزارش‌ها، یک نهنگ ناشناس حدود ۳۰.۵۳ میلیون ریپل را به صرافی بیت‌استمپ منتقل کرده و باعث ایجاد گمانه‌زنی در بین فعالان بازار شده است.

برخی این حرکت را فروش استراتژیک نهنگ‌های نگران از عواقب حقوقی می‌دانند، در حالی که برخی دیگر آن را بخشی از استراتژی مدیریت نقدینگی ریپل تلقی می‌کنند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

مشابهت این تراکنش به انتقالات عظیم قبلی به همین صرافی توسط همان نهنگ، ابهامات را در مورد انگیزه‌های او افزایش داده است.

از طرف دیگر، نهنگ دیگری اقدام به انباشت ۲۳.۰۳ میلیون ریپل از صرافی بایننس کرده است. این انباشت عظیم نشان‌دهنده افزایش اعتماد برخی از معامله‌گران به ریپل، به ویژه پیش از تحولات احتمالی در پرونده شکایت است.

نبرد حقوقی بین ریپل و SEC وارد مرحله حساسی شده است. طبق گزارش‌ها، قاضی پرونده درخواست ریپل برای نادیده گرفتن مدارک ارائه شده توسط کارشناسان SEC را تایید کرده است.

با این حال، به SEC تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ برای ارائه دفاعیه خود مهلت داده شده و ریپل نیز سه روز کاری برای پاسخگویی فرصت دارد. این تمدید مهلت، بر پیچیدگی و اهمیت روند دادرسی که بر روحیه سرمایه‌گذاران و بازار ریپل تاثیر می‌گذارد، تأکید می‌کند.

در زمان نگارش این خبر، همزمان با افت بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ریپل هم در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۶۳ درصد کاهش یافته و در محدوده ۰.۵۰۱۱ دلار معامله می‌شود. با این حال، حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز بیش از ۵۴ درصد افزایش یافته است.

قیمت ریپل در طول هفت روز گذشته، تقریبا ۶ درصد و در ماه گذشته، ۹ درصد کاهش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا