سرور مجازی
رمز ارز

بعد از بیت کوین، ETF اتریوم هم راه‌اندازی می‌شود: ماجرا چیست؟

بعد از بیت کوین، ETF اتریوم هم راه‌اندازی می‌شود: ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ون‌اک (VanEck) ، یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری برجسته و بزرگ در صنعت مالی سنتی (TradFi) با ۷۷.۸ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت، آماده راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) آتی اتریوم (ETH) خود در یک فضای رقابتی شدید است.

این محصول سرمایه‌گذاری مبتنی بر اتریوم که ETF راهبردی اتریوم ون‌اک (EFUT) نامیده می‌شود، برای سرمایه‌گذاری در قراردادهای آتی اتریوم با تسویه نقدی طراحی شده است. این قراردادها در بورس‌های کالایی که در کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) ثبت شده‌اند، معامله خواهند شد و مطابق با مقررات خواهند بود. این اعلامیه توسط ون‌اک در بیانیه‌ای که روز پنجشنبه منتشر شد، اعلام گشت.

ون‌اک قصد دارد تا EFUT خود را در بورس شیکاگو (CBOE) لیست کند. این حرکت به دنبال راه‌اندازی موفقیت‌آمیز ETF راهبردی بیت کوین (BTC) ون‌اک (XBTF) است که یکی دیگر از محصولات ETF مبتنی بر معاملات آتی بوده که توسط این شرکت ارائه می‌شود.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

راه‌اندازی EFUT ون‌اک بخشی از یک روند گسترده در صنعت مالی است که در آن بازیگران مختلف TradFi درخواست‌هایی را برای ETFهای مبتنی بر معاملات آتی اتریوم به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرده‌اند. بد نیست بدانید این روند به دنبال هیجان ایجاد‌شده توسط‌ ETFهای بیت کوین است. در میان برخی از رقبای ون‌اک در این فضا، نام‌های گری‌اسکیل (Grayscale) و بیت وایز (Bitwise) نیز به چشم می‌خورد.

این تحولات منعکس‌کننده علاقه روزافزون به محصولات مالی مبتنی بر ارز دیجیتال در بازارهای مالی سنتی است. راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری آتی اتریوم یک راه تنظیم‌شده و قابل دسترس برای مشارکت در بازار اتریوم را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند، که بیشتر خطوط بین صنعت مالی سنتی و ارزهای دیجیتال را یکپارچه می‌نماید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا